Svamp.. Har i benyttet canesten..? Tør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
10 svar
8 synes godt om
5. juni 2015

Os&lilledig

Sagen er den.. Nu siger vi det som det er...! At jeg tror/ved, at jeg har fået noget svamp forneden. Det BRÆNDER!! Lægevagten "mente" at det var ok med Canesten creme.. Har i haft benyttet det..? Er SÅ angst for den lilles liv i maven. Men skal jeg have et underliv at føde med, skal det vist behandles, inden mit underliv er brændt væk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

1990h

Ja jeg har

Anmeld Citér

5. juni 2015

Lilleblyp

Jeg har haft svamp 2 gange og brugt canesten både creme og stikpille hver gang, med god effekt og OK fra lægen..(dog ikke indføringshylsteret, så pillen ikke kommer for langt op).. Jeg er nu 32 uger henne og vores lille pige trives og som du jo selv skriver skal man jo have et underliv, ville nødig have svamp hele vejen gennem graviditeten

Anmeld Citér

5. juni 2015

FrkC

Jeg havde svamp da jeg var lige omkring 13-14 uger henne .. Jeg ringede til lægen just in case og fik at vide at til gravide anbefalede man canesten så det kunne jeg roligt tage ned og købe .. Så det gjorde jeg  

Anmeld Citér

5. juni 2015

SaraSH

Jeg fik svamp under graviditet - ringede bare til lægen og forklarede der, han behøvede ikke engang se mig først. Han sendte en recept ned på apoteket som jeg kunne hente med det samme. Få dage efter var det væk og helt ufarlig for bette i maven

Anmeld Citér

5. juni 2015

Os&lilledig

Tusind mange tak!! Troede jeg havde urinvejs infektion, men den brændende fornemmelse var der hele tiden.. Så måtte nok erkende, at det er svamp  Urroligt det kan gøre så ondt! 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Benjamins'mor

De ville ikke anbefale at bruge det hvis det kunne skade baby, det håber jeg da ikke.

Jeg brugte det da jeg ventede min datter og fik svamp, det hjalp, efter få dage var svampen væk. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Bebe89

Så vidt jeg ved sker der ikke noget ved at bruge Canesten. Men faktisk har jeg hørt at man kan blande eddike og vand på en svamp og så "duppe" sig med den. Altså sørge for at der kommer noget op i skeden også. Det skulle være super godt mod svamp! Har dog ikke selv prøvet... men det er da billigt og ufarligt! 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Clisolka

Begge gange jeg har været gravid brugte jeg Canesten. De anbefaler det til gravide, dog ikke med indføringshylstret  Se du at komme i gang, for det er møgubehageligt at rende rundt med 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Os&lilledig

Åh det hjælper allerede.. Tak for hjælpen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.