Pisse meget træt af det hele....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja tak så annoncerede den sidste veninde i flokken at hun er gravid. Jeg havde fanme lyst til at smide mig ned i græsset og te mig som et barn der ikke har fået sin vilje.. Hold kæft hvor er det hele bare træls, er næsten den der har været igang længst tid og så står jeg som den eneste hvor det bare ikke lykkes, og så at skulle igennem fertilitets behandling oveni. Jeg er bare lige nu så langt nede at jeg overhovedet ikke kan være glad på hendes vegne har ikke engang lyst til at sige tillykke. Har lyst til at grave mig ned i et hul og forsvinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

Risse

Anonym skriver:

Ja tak så annoncerede den sidste veninde i flokken at hun er gravid. Jeg havde fanme lyst til at smide mig ned i græsset og te mig som et barn der ikke har fået sin vilje.. Hold kæft hvor er det hele bare træls, er næsten den der har været igang længst tid og så står jeg som den eneste hvor det bare ikke lykkes, og så at skulle igennem fertilitets behandling oveni. Jeg er bare lige nu så langt nede at jeg overhovedet ikke kan være glad på hendes vegne har ikke engang lyst til at sige tillykke. Har lyst til at grave mig ned i et hul og forsvinde

Ååh, hvor kan jeg godt forstå dig.  Det gør bare så fandens ondt, og selvom de hverken kan gøre fra eller til, så føles det sgu altid som om der lige bliver gnedet lidt ekstra salt i såret 

Men som de siger i så mange tråde om samme emne, så er der vist ikke andet at gøre en at glæde sig på deres vegne, når man altså er klar til det, og snakke med dem om sine følelser. 

Jeg håber at det også snart lykkes for dig 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Malene76

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det er sindsygt hårdt at være i behandling, eller på vej i behandling. Det eneste man ønsker sig er en positiv graviditetstest og så bliver alle omkring en gravid mens man selv kæmper hvad der føles som en håbløs kamp. 

Vores søn på 3 er ICIS barn, det var en lang proces dertil. Nu har vi lige afsluttet halvandet års forsøg for at få nr. 2 og har måttet opgive og indstille os på kun at få 1 barn. 

Så jeg smider mig gerne ned i støvet sammen med dig og skriger!! 

Bedste ønsker herfra. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Jamen hold op hvor er det uretfærdigt!!  Kan godt sidde og tænke hvad pokker jeg har gjort for at fortjene det her, jeg har testdag i weekenden men er bare overhovedet ikke spændt på det længere.. Det ender jo nok som det plejer, det har bare slået mig helt ud det her. Kæft hvor er det træls  

Anmeld Citér

5. juni 2015

Carina:-)

Kan godt forstå dig

Og er sikker på dine veninder også forstår dig,

Jeg er i den heldige situation at jeg er fertil ,men har flere veninder som har eller stadig kæmper.

Og selv om jeg har kunnet få de børn jeg gerne ville have,har jeg stadig haft forståelse for deres situation .Måske endda netop fordi tanken om hvor hårdt det må være når det ikke går som man ønsker er noget alle kan sætte sig ind i.

Jeg synes du skal melde klart ud-Sig som det er at du self er glad på hendes vegne ,men at det lige nu gør så ondt at du ikke kan overskue det lige nu,

Jeg tror hun vil vise forståelse,og måske det kan give dig lidt lettelse at vise at du har det af helvede til. 

Jeg håber du står med 2 streger her i weekenden. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Kan godt forstå dig

Og er sikker på dine veninder også forstår dig,

Jeg er i den heldige situation at jeg er fertil ,men har flere veninder som har eller stadig kæmper.

Og selv om jeg har kunnet få de børn jeg gerne ville have,har jeg stadig haft forståelse for deres situation .Måske endda netop fordi tanken om hvor hårdt det må være når det ikke går som man ønsker er noget alle kan sætte sig ind i.

Jeg synes du skal melde klart ud-Sig som det er at du self er glad på hendes vegne ,men at det lige nu gør så ondt at du ikke kan overskue det lige nu,

Jeg tror hun vil vise forståelse,og måske det kan give dig lidt lettelse at vise at du har det af helvede til. 

Jeg håber du står med 2 streger her i weekenden. 

Jeg har kun fortalt det til en af veninderne hvad vi går igennem. Synes bare det er alt for hårdt at snakke om, og pludselig ved alle det jo  

Anmeld Citér

5. juni 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Jeg har kun fortalt det til en af veninderne hvad vi går igennem. Synes bare det er alt for hårdt at snakke om, og pludselig ved alle det jo  

Men måske du skulle åben op?

Det er svært ,men jeg tænker at omsorg og empati fra dine veninder er noget der kunne støtte dig imens det lige nu er rigtigt svært?

Husk at være god ved dig selv. Jeg har en veninde der lige nu har været igennem 7 forsøg uden held og jeg tager hende med til massage i morgen. Hun har brug for at jeg er der ,så vi skal snakke og have massage og bagefter ud at spise . 

Tror på at omsorg for hende er nødvendigt for at hun ikke skal drukne i en dep. Så kan du klare det vil jeg anbefale dig at åben op så du kan få noget omsorg og få lov til at græde og rase uden at folk tænker det er underligt hvorfor du evt er fjern og ked af det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.