Erfaringer med Abblo Pharma Tidlig Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

Nicolinesommer

Sonja15 skriver:

Ja det er den her jeg tester med. På apotekeren.dk kan man læse mere om testen. Jeg har som dig også tænkte en del over det her med tidlig test, men har også tænkt at lægerne jo i bund og grund heller ikke vil testen før man er længere henne end 21 dage og at jeg alligevel gladeligt tester tidligere. Og så har jeg også tænkt at ja selvfølgelig må teknologien udvikle sig, for det gør den jo med alt andet. Jeg tror hvertfald på dette nye produkt indtil andet er bevist :-) 

Lige nøjagtigt. Tænkte nemlig også at det udvikler sig jo hele tiden, så det burde det også gøre med graviditetstest. 

Og som du siger ja, man kan ramme en bio men så har men en ide om at man ren faktisk godt kan blive gravid, hvilke også kan give en lidt ro i sindet 

Ja, præcis. Det er også den jeg har kigget på faktisk. Troet så de havde den på apoteket, men havde de ikke. Men jeg har testet meget meget  svagt positivt på en valmed og en af apotekets egne i går. Så håber måske jeg kan bruge en normal i morgen og at den så viser det lidt tydligere, ellers så mig jeg have fat i sådan en abblo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Sonja15

Nicolinesommer skriver:

Lige nøjagtigt. Tænkte nemlig også at det udvikler sig jo hele tiden, så det burde det også gøre med graviditetstest. 

Og som du siger ja, man kan ramme en bio men så har men en ide om at man ren faktisk godt kan blive gravid, hvilke også kan give en lidt ro i sindet 

Ja, præcis. Det er også den jeg har kigget på faktisk. Troet så de havde den på apoteket, men havde de ikke. Men jeg har testet meget meget  svagt positivt på en valmed og en af apotekets egne i går. Så håber måske jeg kan bruge en normal i morgen og at den så viser det lidt tydligere, ellers så mig jeg have fat i sådan en abblo

Krydser fingre for dig :-) 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Nicolinesommer

Sonja15 skriver:

Krydser fingre for dig :-) 

Tak  og i lige måde! Hvornår skal du teste?

Anmeld Citér

8. juni 2015

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Alle graviditets test er lavet på fuldstændig samme måde,lige gyldig hvilket land de er produceret i.

Den eneste forskel er udgiften på at lave den,og hvor meget producenten og mellemmændene vil tjene på dem.

Så dem du køber til under 1kr i kina er lige så gode som dem du giver langt over 40kr for stykket her i dk.

Det ændre altså ikke på at man slet ikke er gravid med et hcg på 5miu/ml. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sonja15

Nicolinesommer skriver:

Tak  og i lige måde! Hvornår skal du teste?

Der er gået 14 dage på onsdag, men har allerede taget en tidlig test som desværre var negativ - og har heller ikke nogen symptomer, så jeg forventer ikke jeg er gravid i denne omgang. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Sonja15 skriver:

Der er gået 14 dage på onsdag, men har allerede taget en tidlig test som desværre var negativ - og har heller ikke nogen symptomer, så jeg forventer ikke jeg er gravid i denne omgang. 

Okay jeg krydser fingre for dig i næste måned så

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sonja15

Mor_til_3_unger skriver:

Alle graviditets test er lavet på fuldstændig samme måde,lige gyldig hvilket land de er produceret i.

Den eneste forskel er udgiften på at lave den,og hvor meget producenten og mellemmændene vil tjene på dem.

Så dem du køber til under 1kr i kina er lige så gode som dem du giver langt over 40kr for stykket her i dk.

Det ændre altså ikke på at man slet ikke er gravid med et hcg på 5miu/ml. 

http://www.apotekeren.dk/produkter/abblo-tidlig-graviditetstest-otc-2u-2-st.aspx

Apoteket har skrevet ovenstående om testen, og der står bl.a. Skrevet noget om målingen af hcg, at det er underlagt regler vedr. Medicinsk udstyr osv. Tænker ikke at apoteket vil tage produktet ind hvis det ikke lever op til det de skriver. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sonja15

Nicolinesommer skriver:

Okay jeg krydser fingre for dig i næste måned så

Tak 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sonja15

Sonja15 skriver:

Tak 

Har du testet ? 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Sonja15 skriver:

Har du testet ? 

Ja og den var negativ  Efter tid var den positiv, så har et lille håb. Men har først rigtig testdag på torsdag, så krydser fingre og håber til det sidste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.