hvad giver man dog manden der har alt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. juni 2015

Anonym trådstarter

Hjælp søges ! 

Min mand har snart fødselsdag - problemet er bare at han aldrig ønsker sig noget... Jeg er fuldstændig død for ideer! Hvad ville i give en mand på 44, som har alt og som aldrig ønsker sig noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

jenny4

Oplevelser - enten sammen med mig eller alene. Har givet min mand en 15 minutters køretur i en Ferrari. Det var et hit og han og afsted med vennerne.

Anmeld Citér

5. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hjælp søges ! 

Min mand har snart fødselsdag - problemet er bare at han aldrig ønsker sig noget... Jeg er fuldstændig død for ideer! Hvad ville i give en mand på 44, som har alt og som aldrig ønsker sig noget? 

Som Jenny siger, oplevelser. Ser om der ikke er noget han har drømt om at prøve/gøre, og så giv ham det. eller bare se hvad der er.

Anmeld Citér

5. juni 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hjælp søges ! 

Ingenting .. :) Ej jeg ved det sq ikke .. :) Hvad med en romantisk middag bare jer to .. en dag hvor i gør hvad han vil? :)

Anmeld Citér

5. juni 2015

Shiaz

En ølkøler til haven  Sådan en ønsker min kæreste sig. Nu må vi se om han får den 

Kan købes på ecool.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. juni 2015

EnGodMor

Hvis han ikke ønsker sig noget, og ikke siger noget han ønsker sig, så ville jeg ikke købe noget. 

Men ellers kan du købe noget tøj, hvis noget af hans nuværende tøj er slidt. 

Deodorant, parfume, barber skum/kniv, skruetrækker, pudse grej til bilen, nye måtter til bilen, badesæbe, fiskestang hvis han er til sådan noget, biograf billetter,  kasser til hans værksted, værktøj som trænger til udskiftning, osv

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Shiaz skriver:

En ølkøler til haven  Sådan en ønsker min kæreste sig. Nu må vi se om han får den 

Kan købes på ecool.dk

Det er den fedeste ide - problemet er bare at han har to i forvejen ! 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Shiaz

Anonym skriver:

Det er den fedeste ide - problemet er bare at han har to i forvejen ! 

Haha  Den mand har jo virkelig alt! 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Shiaz skriver:

Haha  Den mand har jo virkelig alt! 

Det er jo det jeg siger 

Anmeld Citér

6. juni 2015

AJ14

Anonym skriver:

Hjælp søges ! 

Gavekort til en øl eller vin smagning med en kammerat. Enten de der smartbox eller lignende eller også Google og find et sted i nærheden som arrangere sådan noget. Har jeg givet min mand og han og en kammerat tog afsted og de havde en rigtig god tur. De snakker stadig om det ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.