Jubiiiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2015

Mette0105

Slimhinde 7,2  første Æg oplægning på næste fredag 

Er utrolig spændt på endelig at være kommet her til 

Har 4 blastocyster i fryseren Håber en af dem sætter sig fast ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

MediaAnarchy

Ej hvor spændende!! 

Jeg var til min første ægudtagning i morges - hvis alt går vel, skal jeg have lagt æg op på onsdag. Er meget spændt. Jeg har dog ikke hørt noget om min slimhinde? Eller også har jeg ikke hørt ordentlig efter

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

5. juni 2015

FrkC

Pøj pøj til jer begge 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Mette0105

MediaAnarchy skriver:

Ej hvor spændende!! 

Jeg var til min første ægudtagning i morges - hvis alt går vel, skal jeg have lagt æg op på onsdag. Er meget spændt. Jeg har dog ikke hørt noget om min slimhinde? Eller også har jeg ikke hørt ordentlig efter

Jeg krydser fingre for dig 

Hihi hvor spændene 

Okay ved ikke om det har noget med vores er frys måske ? 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Mette0105

FrkC skriver:

Pøj pøj til jer begge 

Blev du gravid ved frisk eller fryse forsøg? Nogle gode råd? Kan se du blev gravid i første forsøg ! Håber at kunne gøre kunsten efter 

Anmeld Citér

5. juni 2015

FrkC

Mette0105 skriver:

Blev du gravid ved frisk eller fryse forsøg? Nogle gode råd? Kan se du blev gravid i første forsøg ! Håber at kunne gøre kunsten efter 

Det var med friske æg  Var til ÆU d. 6/2 og fik lagt 1 æg tilbage d. 11/2 .. Har vist ikke som sådan nogle råd .. Jeg var med i et forsøg gennem klinikken hvor man i stedet for vanlig behandling med progesteron efter ÆO kun skulle have 2 injektioner med pregnyl, men ved ikke om chancerne blev bedre af det .. Det er vist det eneste der var lidt anderledes end et ganske almindeligt forløb .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.