Mærkede i forskel i graviditerne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mærkede i en forskel inden skanning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.140 visninger
5 svar
6 synes godt om
5. juni 2015

Alarnna

Ja alle graviditeter er forskellige... men. "Vidste" i der var noget anderledes ved tvillinge fødsel i forhold til graviditet med 1 baby  

i tog mere på, det var en anden fornemmelse ? eller andet 

eller var det chok ved skanning/hjertelyd.

jeg spørger da min veninde nu er gravid.. og hendes mand joker lidt med mon det er tvillinger.. men det fik mig bare til at tænke..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

StephanieNajim

Alarnna skriver:

Ja alle graviditeter er forskellige... men. "Vidste" i der var noget anderledes ved tvillinge fødsel i forhold til graviditet med 1 baby  

jeg spørger da min veninde nu er gravid.. og hendes mand joker lidt med mon det er tvillinger.. men det fik mig bare til at tænke..  

Jeg mærkede Ingen forskel da jeg var gravid med tvillinger i forhold til da der kun var 1 ☺

Tilgengæld fortalte min svigermor mig at hun havde drømt at jeg var gravid og det var tvillinger, dengang havde jeg lige testet positiv og det var kun min mand der vidste det, så vi vidste selvfølgelig ikke at det var tvillinger, det var lidt uhyggeligt da vi så fandt ud af det ☺

Anmeld Citér

5. juni 2015

MorTil4<3

Alarnna skriver:

Nope, og så alligevel 

for da vi opdagede jeg var gravid der fandt vi jo ting frem igen, og snakkede hvad nu hvis det en dreng, eller pige, osv osv 

men dagen først NF drømte jeg om tvillinger, og var faktisk meget stålfast i tanken at der var 2, men alt come on, chancen var ultra lille da der absolut ingen twinz er eller har været i vores familier 

og havde en kammerat der også jokkede løs med det er tvillinger fra vi opdagede graviditeten, og hver gang sagde vi jo bare ej holdt du! vi tar en af gangen 

så da den rart scanningsdame alligevel sagde, jamen der er 2 fine flotte babyer derinde!  så begyndte jeg at tude og manden røg næsten ned af stolen ha ha 

så det var alligevel sådan en, aaa vidste det jo godt, og så alligevel havde vi ikke nogen som helst ide om det 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Miss BananaHammock

Jeg var SULTEN konstant... det var jeg slet ikke med den første. Men ellers ingen tegn.

Anmeld Citér

6. juni 2015

Snevejr84

Første gang jeg var gravid var med tvillinger. Jeg var syg, rigtig syg. Hele tiden. Brækkede mig konstant og kunne ingenting. Og så havde jeg bare en fornemmelse.

anden gang var meget bedre, kunne fungere og kastede mindre op

Anmeld Citér

11. juni 2015

monedk

Alarnna skriver:

Jeg mærkede anderledes på den måde at jeg ikke kunne passe mine bukser allerede fra uge 8, og at jeg hele tiden havde ligamentsmerter og var meget oppustet. Med min søn (nu 3år) havde jeg ingen gener overhovedet. - Jeg troede så bare før scanningen at det var fordi det var anden gang, men jordemoderen var sikker på det er pga. tvillingerne og hormonerne i kroppen Det er stadig meget anderledes end første gang.. er nu 18+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.