Hvad sker der i min krop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2015

MarieLouise

Hej piger

jeg søger svar, hjælp.. Bare et eller andet. Jeg fødte en pige 12/12-14, og er nu gravid igen og er 7+3. Siden i mandags har jeg blødt. Det startede med sådan brunligt udflåd, så over i lyserødt og nu frisk blod med slim. Det minder frygteligt meget om når jeg har mens. Har let murren i maven, men ikke rigtig ondt, bare ligesom mens. Jeg er blevet scannet mandag aften og igen igår middag med fint hjerteblink, men blødningen fortsætter.

hvad har min krop gang i??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

April mor

Mange bløder under graviditeter, jeg gjorde selv, de fandt aldrig ud af hvorfor, men vores datter ligger og sover nu i sin seng (: så hvis der er fint hjerteblink, vil jeg tro på at alt er som det skal være (:

Anmeld Citér

5. juni 2015

MarieLouise

April mor skriver:

Mange bløder under graviditeter, jeg gjorde selv, de fandt aldrig ud af hvorfor, men vores datter ligger og sover nu i sin seng (: så hvis der er fint hjerteblink, vil jeg tro på at alt er som det skal være (:

Blødningen reagere bare præcis som en mens og det samme gør min krop med smerterne.. Der kommer heller ingen klumper eller noget ud 

Anmeld Citér

5. juni 2015

April mor

MarieLouise skriver:

Blødningen reagere bare præcis som en mens og det samme gør min krop med smerterne.. Der kommer heller ingen klumper eller noget ud 

Hvis du er urolig så ring til sygehuset du er knyttet til (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.