Klippekort til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.197 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste er lige blevet opereret i øret, og går pt. sygemeldt hjemme (vi bor ikke sammen) med en del smerter i øret og i halsen efter at have været intuberet under narkosen.

Jeg har derfor lavet en lille omsorgspakke til ham med hans favorit chokolade, marcipan osv. Jeg vil så også lave et hjemmelavet klippekort til ham - tanken var egentlig bare at lave et 10-turs klippekort på massage, men tænker på om jeg skulle sætte nogle andre ting på? Ikke seksuelt Han bor midlertidigt hjemme, og det ville være lidt pinligt hvis hans far så det 

Det skal være ting der tager hensyn til, at vi jo altså ikke bor sammen - han overnatter dog som regel 1-2 gange om ugen her  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Min kæreste er lige blevet opereret i øret, og går pt. sygemeldt hjemme (vi bor ikke sammen) med en del smerter i øret og i halsen efter at have været intuberet under narkosen.

Jeg har derfor lavet en lille omsorgspakke til ham med hans favorit chokolade, marcipan osv. Jeg vil så også lave et hjemmelavet klippekort til ham - tanken var egentlig bare at lave et 10-turs klippekort på massage, men tænker på om jeg skulle sætte nogle andre ting på? Ikke seksuelt Han bor midlertidigt hjemme, og det ville være lidt pinligt hvis hans far så det 

Det skal være ting der tager hensyn til, at vi jo altså ikke bor sammen - han overnatter dog som regel 1-2 gange om ugen her  

Rigtig god ide og betænksom tanke af dig. Jeg har lidt ideer til forskellige ting. 

Du laver hans livret 

En picnic tur i skoven med madkurv 

Rengøring på hans værelse 

Biograftur 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Risse

Anonym skriver:

Foruden det 'GodMor' har skrevet, og hvis det helst ikke skal koste penge, så tænker jeg:

- Fodbad

- Morgenmad på sengen

- Se hans yndlings film

- Film maraton med noget han elsker? Eks: Ringenes Herre, Starwars, Die Hard osv.

Det er i hvert fald alt sammen noget i kan gøre, mens han ligger i sengen - og morgenmad på sengen kunne jo stadig godt indeholde noget frækt, uden at svigerfar finder ud af

God bedring til din kæreste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.