Anonym skriver:
Min kæreste er lige blevet opereret i øret, og går pt. sygemeldt hjemme (vi bor ikke sammen) med en del smerter i øret og i halsen efter at have været intuberet under narkosen.
Jeg har derfor lavet en lille omsorgspakke til ham med hans favorit chokolade, marcipan osv. Jeg vil så også lave et hjemmelavet klippekort til ham - tanken var egentlig bare at lave et 10-turs klippekort på massage, men tænker på om jeg skulle sætte nogle andre ting på? Ikke seksuelt
Han bor midlertidigt hjemme, og det ville være lidt pinligt hvis hans far så det 
Det skal være ting der tager hensyn til, at vi jo altså ikke bor sammen - han overnatter dog som regel 1-2 gange om ugen her
Foruden det 'GodMor' har skrevet, og hvis det helst ikke skal koste penge, så tænker jeg:
- Fodbad
- Morgenmad på sengen
- Se hans yndlings film
- Film maraton med noget han elsker? Eks: Ringenes Herre, Starwars, Die Hard osv.
Det er i hvert fald alt sammen noget i kan gøre, mens han ligger i sengen - og morgenmad på sengen kunne jo stadig godt indeholde noget frækt, uden at svigerfar finder ud af 
God bedring til din kæreste
Anmeld
Citér