Når selv sønnen kalder mig so :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.782 visninger
11 svar
28 synes godt om
5. juni 2015

Anonym trådstarter

Idag er det fars dag og min kæreste og jeg skulle rigtig hygge os med vores dreng idag. 2,5 år. Min søn og kæreste sidder i sofaen og ser tv og så har vi diskuteret inden sønnen stod op. Pludselig siger min kæreste at det er mor inden i fjernsynet. Jeg kigger og ser en flok grise, og det griner jeg bare af og smiler til min søn. To sekunder efter siger min kæreste, "det er en SO xxxxx" og så siger min søn Du er en SO mor :O !!!! (Det var jo faktisk det min kæreste lige havde siddet og sagt)

ved godt at han ikke forstår hvad det vil sige! Og synes det bare lige var sjovt sagt - fordi far sagde det!!!

men jeg er så forbløffet over at han kan finde på at sige det KÆRESTEN altså!  

jeg er gået en lang tur nu....... Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg har det. Bare at han trækker vores søn ind i tingene på den måde! det har jeg det virkelig dårligt over!

havde bare lige brug for at lufte tankerne med nogle andre!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Idag er det fars dag og min kæreste og jeg skulle rigtig hygge os med vores dreng idag. 2,5 år. Min søn og kæreste sidder i sofaen og ser tv og så har vi diskuteret inden sønnen stod op. Pludselig siger min kæreste at det er mor inden i fjernsynet. Jeg kigger og ser en flok grise, og det griner jeg bare af og smiler til min søn. To sekunder efter siger min kæreste, "det er en SO xxxxx" og så siger min søn Du er en SO mor :O !!!! (Det var jo faktisk det min kæreste lige havde siddet og sagt)

ved godt at han ikke forstår hvad det vil sige! Og synes det bare lige var sjovt sagt - fordi far sagde det!!!

jeg er gået en lang tur nu....... Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg har det. Bare at han trækker vores søn ind i tingene på den måde! det har jeg det virkelig dårligt over!

Hils lige far og spørg hvordan han ville have det med at det var hans egen mor drengen  kaldte so. Og så sig at en anden gang må han trække vejret dybt og hive hovedet ud af r**** i stedet for at trække sønnen ind i det. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Hils lige far og spørg hvordan han ville have det med at det var hans egen mor drengen  kaldte so. Og så sig at en anden gang må han trække vejret dybt og hive hovedet ud af r**** i stedet for at trække sønnen ind i det. 

Ja man tænker bare hvor det ender hvis han først begynder at trække vores fælles barn ind i det 

det kunne aldrig falde mig ind..! 

Min kæreste er 29 og jeg er 31 så han burde jo være voksen nok til at se tingene fra et voksent perspektiv! 

Jeg er så bange for at min søn ser ned på mig, når kæresten snakker ned til mig på den måde. Vi kan kun få ham og jeg har et meget tæt knyttet bånd til min søn. Så frygten er jo at han i sidste ende får ham vendt i mod mig for dette er ikke første gang der er ugler i mosen. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja man tænker bare hvor det ender hvis han først begynder at trække vores fælles barn ind i det 

Min kæreste er 29 og jeg er 31 så han burde jo være voksen nok til at se tingene fra et voksent perspektiv! 

Jeg er så bange for at min søn ser ned på mig, når kæresten snakker ned til mig på den måde. Vi kan kun få ham og jeg har et meget tæt knyttet bånd til min søn. Så frygten er jo at han i sidste ende får ham vendt i mod mig for dette er ikke første gang der er ugler i mosen. 

Må jeg spørge hvorfor i kun kan få ham ? Tror jeg ikke du skal bekymre dig om. Børn er instinktive beskyttende  over for forældre og tager ikke naturligt side. Sikker på du ikke skal ligge mere i det end det ikke var i dag han fik prisen får årets far. Ironisk nok på farsdag mænd tænker ikke altid så langt 

Anmeld Citér

5. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Kunne komme i tanke om en masse grimme ord om din kæreste lige nu. Bliver helt vred på dine vegne, hvad bilder han sig egentlig ind? Slå i bordet og sig NU ER DET NOK. Hvad er han for et forbillede for jeres lille dreng.. Sådan behandler man ikke en kvinde og slet ikke ens kone og mor til ens barn... 

Det skal du have. Derudover havde jeg taget hjem til en veninde eller forældre i dag og lade din kæreste tænke lidt over hans opførsel. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Din kæreste er da en komplet idiot! Kors hvor bliver jeg vred. Han SKAL stoppe med at drage jeres søn ind i jeres uvenskab, ellers ødelægger han ham.

Anmeld Citér

5. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han ser ikke ned på dig ud fra den enkeltstående situation - men hvis far generelt taler ned til dig og ikke behandler dig ordentligt, hvad laver I så sammen? 

Altså herhjemme har manden da sagt "nej se mor er i fjernsynet" hvis der var aber og det blev jeg da slet ikke sur over. Min dreng forstår godt at det er for sjov. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Carina:-)

mor:) skriver:

Han ser ikke ned på dig ud fra den enkeltstående situation - men hvis far generelt taler ned til dig og ikke behandler dig ordentligt, hvad laver I så sammen? 

Altså herhjemme har manden da sagt "nej se mor er i fjernsynet" hvis der var aber og det blev jeg da slet ikke sur over. Min dreng forstår godt at det er for sjov. 

Jeg tænker også det kommer an på tonen og hvordan humoren er imellem dem generelt.

Min kæreste bliver jævnligt kaldt gorilla af ungerne fordi han er ret behåret på brystet. Og det er aldrig blevet opfattet nedladende eller ondskabsfuldt.

Det er svært at vide om ts er sart eller om hendes kæreste har en nedladende attityde ,men hun føler sig tydeligt ramt og må jo tage den "berømte" snak med manden :) 

Anmeld Citér

5. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carina:-) skriver:

Jeg tænker også det kommer an på tonen og hvordan humoren er imellem dem generelt.

Min kæreste bliver jævnligt kaldt gorilla af ungerne fordi han er ret behåret på brystet. Og det er aldrig blevet opfattet nedladende eller ondskabsfuldt.

Det er svært at vide om ts er sart eller om hendes kæreste har en nedladende attityde ,men hun føler sig tydeligt ramt og må jo tage den "berømte" snak med manden :) 

Jeg kunne ikke være mere enig 

Anmeld Citér

5. juni 2015

1990h

Den var ikke gået her. ��������

hvorfor sende så dumme signaler til sine børn. din søn ska da læres op med et ordenligt syn på kvinder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.