Et stort patproblem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
2 svar
2 synes godt om
4. juni 2015

Anonym trådstarter

JA COME ON!!! 

er en mega heldig kvinde "mener min mand!"  jeg er gået fra den dejligste 85B i BH str, til hold fast! svulmende 95E!!!!!! 

jeg er vitterligt mega træt af de patter der hænger og er svulmende store!! og det værste er at de måske ikke er færdige! er højgravid i uge 31! såå man kan gætte sig til hvad str jeg måske risikere i 

mit problem er så, at jeg jo bliver varm, som i mega varm under dem ergo=sved  og det resultere i nærmest opløst hudskalning og kløe  også fordi de er vokset så stærkt som de er, så er strækmærkerne jo mega store og de kløer og har vitterligt fået sår på dem  min mand siger han ofte vågner af at han kan høre jeg kradser dem, hvor han må skubbe til mig, så jeg holder op 

har prøvet flere cremer og kølemidler for at mindste kløen

er der nogen, nogen som helst! med et råd eller 2? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Mimic

Anonym skriver:

JA COME ON!!! 

er en mega heldig kvinde "mener min mand!"  jeg er gået fra den dejligste 85B i BH str, til hold fast! svulmende 95E!!!!!! 

jeg er vitterligt mega træt af de patter der hænger og er svulmende store!! og det værste er at de måske ikke er færdige! er højgravid i uge 31! såå man kan gætte sig til hvad str jeg måske risikere i 

mit problem er så, at jeg jo bliver varm, som i mega varm under dem ergo=sved  og det resultere i nærmest opløst hudskalning og kløe  også fordi de er vokset så stærkt som de er, så er strækmærkerne jo mega store og de kløer og har vitterligt fået sår på dem  min mand siger han ofte vågner af at han kan høre jeg kradser dem, hvor han må skubbe til mig, så jeg holder op 

har prøvet flere cremer og kølemidler for at mindste kløen

er der nogen, nogen som helst! med et råd eller 2? 

talkum under babserne

en god fed E vitaminsalve og kolde kogte klude det virkede her

Anmeld Citér

5. juni 2015

charthys

Mimic skriver:

talkum under babserne

en god fed E vitaminsalve og kolde kogte klude det virkede her

kommer lige på banen som sygeplejerskestuderende og tidligere social og sundhedshjælper og fraråder Talkum :-)

Talkum ligger sig i klumper og holder på fugten i stedet for at gavne, vi bruger det aldrig til ældre damer med store fortrin eller meget løs hud ;-)

Men som du i stedet for skriver kogte klude. Det er bøvlet, men faktisk en behagelighed at føle at sveden bliver suget væk fra huden. Medmindre du har sår og måske svamp under brysterne behøves de nu ikke være kogte, bare rene strimler, fx fra en blød gammel bomuldstshirt er gode.

Derudover, hvis du er begyndt at blive rød og hudløs, en god salve som fx Madsens salve i et TYNDT næsten usynligt lag på tør hud. Det må ikke sidde klumper for så er effekten den samme som med talkum.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.