Hvor store er jeres maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2015

a93

I dag er jeg 11+4 og det er lidt svært at skjule maven efterhånden (vi vil først fortælle det til andre end den nærmeste familie og de nærmeste venner efter NF i næste uge)

Jeg har altid været tynd som en pind, men det er vel meget individuelt, hvor hurtigt maven vokser? Fordi man er en "tynd pind" så er det vel ikke ensbetydende med, at man får synlig mave hurtigere? Det har vel også noget at gøre med om man er gravid 1. Gang eller ej, og hvor livmoderen er placeret? 

Min mave er ikke flad om morgenen mere, men ser ud som på billedet. Dog op af dagen, får jeg luft i maven og føler mig som en ballon 

Er der andre der vil vise billeder af deres fine maver, ved omkring 12. Uge? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

a93

P.S. Mit billede er vist ikke så godt 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Mor til F

a93 skriver:

I dag er jeg 11+4 og det er lidt svært at skjule maven efterhånden (vi vil først fortælle det til andre end den nærmeste familie og de nærmeste venner efter NF i næste uge)

Jeg har altid været tynd som en pind, men det er vel meget individuelt, hvor hurtigt maven vokser? Fordi man er en "tynd pind" så er det vel ikke ensbetydende med, at man får synlig mave hurtigere? Det har vel også noget at gøre med om man er gravid 1. Gang eller ej, og hvor livmoderen er placeret? 

Min mave er ikke flad om morgenen mere, men ser ud som på billedet. Dog op af dagen, får jeg luft i maven og føler mig som en ballon 

Er der andre der vil vise billeder af deres fine maver, ved omkring 12. Uge? 

Her er jeg 12+0,  første gangs

Jeg er også tynd,  dog med tendens til luft i maven,  pga en tarmsygdom. 

Dette billede er taget om morgenen,  jeg kunne nemt skjule graviditeten, frem til ca 18 uger,  for nærmeste familie & venner hvis jeg ville (vi valgte dog at fortælle det tidligt), da jeg kort tid inden,  havde en MA med tvillinger.  

Anmeld Citér

5. juni 2015

Stimap

Jeg har godt nok først billeder fra uge 14+0.. Men se evt mine mavebilleder på min profil  jeg var/er ret slank og førstegangsgravid... 

Anmeld Citér

5. juni 2015

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg er så godt nok 3. Gangs gravid og har normalt helt flad mave. 

Her er jeg i uge 10. Har ikke lige fået taget et nyt. ☺️ 

Men det er svært at skjule for både familie, venner og arbejde. �� 

Men elsker min mave ❤️ 

Anmeld Citér

6. juni 2015

MT86

30+4 Idag

Ved godt du skrev omkring 12 uge! Men vil alligevel vise jer min babyhule! 

Mer 3.gangs fødende! Og har ikke en særlig stor mave i forhold til andre, har taget 2.kg på indtil nu! Og er selv normalt en "tynd" normal vægtig pige/kvinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.