Min ballademager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2009

lion

Jeg er den heldige vinder af en super skøn og dejlig BALLADEMAGER lige for tiden. Hun er i dag 13 mdr og 10 dage og er fuld af krudt og narrestreger.
Nogen siger hun ligner sin mor..

Hun har lært at gå ordenligt nu, og hun er bare alle vegne i lejligheden og alle andre steder hvis hun er nede og gå. Hun SKAL lege med alt sit legetøj så hele gulvet flyder af legetøj.

Hun er begyndt kun at vil sove ca 2 timer på en hel dag og resten af tiden er der krudt i røven.

Hun elsker stadigvæk sin vuggestue og når de er ude på legepladsen, ja så er hun alle vegne og i alle hjørner af den. Hun er lidt fræk og lægger sig på de andre børn på hendes stue og det vil de jo ikk ha.

Hun pludre og snakker dagen lang, og "siger" os imod nogen gange, ret sjovt. Hun er begyndt at kravle ud af højstolen og op påspisebordet hvis hun fik lov eller stille sig op i den. Hun er også begyndt at kravle ind på vores sofabords hylde, her i går fik hun fra "under" bordet væltet sukkerskålen på bordet. Hun vil gerne op i vindueskarmen og kravler op og ned af vores seng og sofaen.

Men hva fanden hun er jo kun et barn og min egen ballademager.

Vi var i zoo på hendes fødselsdag.

Hun vil gerne ned til pinvinerne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Jeg er den heldige vinder af en super skøn og dejlig BALLADEMAGER lige for tiden. Hun er i dag 13 mdr og 10 dage og er fuld af krudt og narrestreger.

Hun har lært at gå ordenligt nu, og hun er bare alle vegne i lejligheden og alle andre steder hvis hun er nede og gå. Hun SKAL lege med alt sit legetøj så hele gulvet flyder af legetøj.

Hun er begyndt kun at vil sove ca 2 timer på en hel dag og resten af tiden er der krudt i røven.

Hun elsker stadigvæk sin vuggestue og når de er ude på legepladsen, ja så er hun alle vegne og i alle hjørner af den. Hun er lidt fræk og lægger sig på de andre børn på hendes stue og det vil de jo ikk ha.

Hun pludre og snakker dagen lang, og "siger" os imod nogen gange, ret sjovt. Hun er begyndt at kravle ud af højstolen og op påspisebordet hvis hun fik lov eller stille sig op i den. Hun er også begyndt at kravle ind på vores sofabords hylde, her i går fik hun fra "under" bordet væltet sukkerskålen på bordet. Hun vil gerne op i vindueskarmen og kravler op og ned af vores seng og sofaen.

Kan sørme godt forstå du er glad for din ballademager..... For hun er dælme dutme DEJLIG

Anmeld

13. september 2009

NaFe

hold da op en alt for dejlig lille ballademager..og vor er hun bare blevet stor og skøn......

Anmeld

13. september 2009

Trolde_mor

Hvor er hun bare skøn din lille ballademager Lyder til at du har nok at se til. Kunne ikke lade være med at grine højlydt på billedet med to æbler på hendes kinder, det er jo simpelthen bare for kært  

Anmeld

13. september 2009

lion

Senia skriver:

Hvor er hun bare skøn din lille ballademager Lyder til at du har nok at se til. Kunne ikke lade være med at grine højlydt på billedet med to æbler på hendes kinder, det er jo simpelthen bare for kært  

Ja hun fyldte jo 1 den dag og jeg vidste ikk hvad hun skulle ha på sine kinder, så jeg tænkte " et æble" på hendes æblekinder.

Anmeld

13. september 2009

Vingummien

Årh min lille skat du er så dejligt Savner jer

Emil er også begyndt på at stå op i stolen når han skal spise, de er nogle værre nogle 

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

En rigtig charmetrold er hun da vist også..............og de to bisser der stikker op forneden, er da ikke til at stå for.

Håber at du har det bedre, med graviditeten. Og at du kan holde ud at går på arbejde.
Knus Mette

Anmeld

13. september 2009

Trolde_mor

lion skriver:

Ja hun fyldte jo 1 den dag og jeg vidste ikk hvad hun skulle ha på sine kinder, så jeg tænkte " et æble" på hendes æblekinder.

Hehe "æbler på æblekinderne" Godt tænkt - og skønt billede Ser også bare ud til at I havde en kanon dag - dejligt

Anmeld

14. september 2009

Betina88

Hold op , hvor er de go'e .. 

Og sikke nogle dejlige tykke kinder hun ha' .. 

Anmeld

14. september 2009

TbCp

lion skriver:

Den skønne tøs!!!
Hvor bliver hun stor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.