vil kun sove m mit bryst i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.574 visninger
11 svar
5 synes godt om
4. juni 2015

Manna

stort set. Især o.m natten.

hvad gør jeg. Jeg får ingen søvn.

Jeg har prøvet 4 forskellige sutter. Den sidste er til præmature og er den han har holdt længst. Men han brækker sig af dem alle.

Forslag please!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Dorthe1986

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

4. juni 2015

God-mor

Manna skriver:

Jeg har prøvet 4 forskellige sutter. Den sidste er til præmature og er den han har holdt længst. Men han brækker sig af dem alle.

Forslag please!

Mit råd kommer meget an på barnets alder. Hvis barnet er 3 måneder fx. ville jeg blot lade barnet ligge og sove ved brystet, og så forsøge at finde en stilling liggende hvor både du og han kan få en god søvn. Min datter sov altid ved brystet i den alder, og jeg lærte at ligge ned med hende, mens hun stadig havde mit bryst. Det er simpelthen tryghed for dem og det skal man helst ikke 'tage fra dem' så tidligt. 

Er barnet 6 måneder fx. så ville jeg lægge ham i egen seng evt. og ved siden af dig så du kan have en hånd ved ham så han mærker mors varme og tilstedeværelse, og så putte med en trøje evt. som dufter af dig. Det kan tage nogle dage med hårde nætter, men så vil han finde ud af at det er ok og at mor er der alligevel. Så trygheden erstattes med en anden form for tryghed.

Håber du finder en metode som virker for jer begge det er bare så hårdt uden søvn!

Anmeld Citér

4. juni 2015

Manna

undskyld vigtig detalje

Han er

blot 5 uger.

tak for svar

Anmeld Citér

5. juni 2015

God-mor

Manna skriver:

undskyld vigtig detalje

Han er

blot 5 uger.

tak for svar

Så lad ham endelig sove ved brystet, hvis jeg skal give et råd

Anmeld Citér

5. juni 2015

Babygirl2014

Det er utrolig hårdt at have en baby der vil amme konstant (been there, done that). Jeg vil bare sige, at det er helt naturligt for sådan en lille størrelse, og måske vigtigere for dig: det går over 

Liggende amning har været min redning, for så har jeg kunne sove videre, eller i det mindste blunde imens jeg ammede 

Og min datter har altid nægtet sut (8 mdr. nu), og vi har klaret os fint uden. Husk at sutten er en erstatning for dig og den tryghed du giver.

Jeg håber du finder ud af det der virker for dig!

Anmeld Citér

5. juni 2015

God-mor

Babygirl2014 skriver:

Det er utrolig hårdt at have en baby der vil amme konstant (been there, done that). Jeg vil bare sige, at det er helt naturligt for sådan en lille størrelse, og måske vigtigere for dig: det går over 

Liggende amning har været min redning, for så har jeg kunne sove videre, eller i det mindste blunde imens jeg ammede 

Og min datter har altid nægtet sut (8 mdr. nu), og vi har klaret os fint uden. Husk at sutten er en erstatning for dig og den tryghed du giver.

Jeg håber du finder ud af det der virker for dig!

Jeg gjorde det samme som du beskriver, med at finde en liggende amme stilling så vi begge fik søvn. Man kan ikke hænge sammen hvis man skal sidde ret op og ned nat efter nat... 

TS. Håber du finder en god liggende stilling så du får din søvn. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Hertz

Jeg ligger også ned og ammer om natten, min søn er 3 mdr. Og sover også samtidig, når jeg så vågner en gang imellem så har han sluppet og jeg trækker trøjen ned og sover videre.

Anmeld Citér

5. juni 2015

Manna

Tak for jeres svar

Anmeld Citér

5. juni 2015

Mor til Ella

Manna skriver:

Forslag please!

Sådan var Asta i 9mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.