Kun positiv test fra apoteket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juni 2015

charlie87

Jeg fik for første gang i går en svag positiv test både om aften og morgen. Det var med test fra apoteket og inden for tid. Har ikke kunne teste positiv på nogle andre mærker. Andre der har oplevet kun at kunne teste positiv med et bestemt mærke?. Har haft meget kvalme både morgen og aften, træt og brystvorterne er meget følsomme, så et eller andet må der være i gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

A. Nonymsen

charlie87 skriver:

Jeg fik for første gang i går en svag positiv test både om aften og morgen. Det var med test fra apoteket og inden for tid. Har ikke kunne teste positiv på nogle andre mærker. Andre der har oplevet kun at kunne teste positiv med et bestemt mærke?. Har haft meget kvalme både morgen og aften, træt og brystvorterne er meget følsomme, så et eller andet må der være i gang.

Jeg testede positiv på valmed 3+3, men negativ med et andet mærke både 3+4 og 3+6. Først 4+1 blev det andet mærke positivt

Anmeld Citér

4. juni 2015

naj88

Jeg testene negativ med valmed så sent som 4+1 men positiv på Matas unistep. Da jeg testede positiv holdt jeg op med at teste, så jeg ved ikke hvordan valmed ville have set ud senere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.