Andre der er ramt af omgangssyge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2015

Kokosnødden

Hej  

Er der andre, der er ramt af omgangssyge i øjeblikket? Vores datter på 6 måneder har kastet op og haft diarré de sidste fire dage. Vi andre i husstanden er ikke blevet smittede, og ved ikke hvor hun skulle være blevet smittet, så er bange for, at det kan være noget andet... Ville være beroligende, hvis der er flere, der er syge i øjeblikket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Min søn har været snottet i to dage med diarré og har nu smittet mig - jeg har dog også ondt i halsen

Anmeld Citér

4. juni 2015

Bissen

Kokosnødden skriver:

Hej  

Er der andre, der er ramt af omgangssyge i øjeblikket? Vores datter på 6 måneder har kastet op og haft diarré de sidste fire dage. Vi andre i husstanden er ikke blevet smittede, og ved ikke hvor hun skulle være blevet smittet, så er bange for, at det kan være noget andet... Ville være beroligende, hvis der er flere, der er syge i øjeblikket

I sidste uge havde min datter på ni måneder en dag med opkast og feber og efterfølgende fire dage med diarre

Anmeld Citér

4. juni 2015

Fremad

Her har hele huset været ramt flere gange, den ene efter sygehus besøg...

Pt køre det på omgang igen i min datters klasse pyyyhaaa 

Hele sviger familien har os lagt med det 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Misser1989

Min den mindste på 2, har nu haft diarre i 7 døgn. I søndags kastede han op 20 gange!! 

Men han er i bedring, appetitten er så småt ved at vende tilbage, kun tynd mave få gange om dagen. Og han er glad.  

Håber på en weekend uden lort i ungens strømper 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Kokosnødden

Ikke særlig pænt af mig at blive glad for at høre, at I også er syge, men det beroliger mig at vide, at der er noget lignende, der er i omløb. Tak for svar

Anmeld Citér

5. juni 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Her er to ud af tre lige blevet raske efter en omgang Roskilde syge ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.