Ryg/lænde-smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2015

hmg86

Jeg er begyndt at få ondt i det nederste af ryggen. Det strækker sig gerne ned i ballerne også. Indtil videre har det primært været når jeg er kommet hjem fra job at smerterne kommer, men nu begynder de at komme allerede mens jeg er på job.

Jeg arbejder i børnehave så står/går meget rundt.. 

hvor længe bider man det i sig? Vil nødig være pivet.. men det gør rigtig ondt nogle dage når jeg kommer hjem. Så kan jeg dårligt holde til at gå fra sofaen og ud på wc..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

hmg86

Ingen der har stået i samme situation? Skal siges jeg er 21+2 i dag..

Anmeld Citér

4. juni 2015

jenny4

Det er jo umuligt for os andre at mærke hvordan du har det. Mit råd er at du tager en snak med din læge omkring dine smerter og det samme med din chef. Det kan være i kan finde en løsning hvor du måske arbejder lidt mindre, har nogle flere pauser i løbet af dagen osv. Alternativt må du jo fuldtidssygemelding dig men så skal du lige have lægen med indover.

og så vil jeg anbefale dig at søge noget behandling - fys, akupunktur eller osteopati.

Anmeld Citér

4. juni 2015

hmg86

jenny4 skriver:

Det er jo umuligt for os andre at mærke hvordan du har det. Mit råd er at du tager en snak med din læge omkring dine smerter og det samme med din chef. Det kan være i kan finde en løsning hvor du måske arbejder lidt mindre, har nogle flere pauser i løbet af dagen osv. Alternativt må du jo fuldtidssygemelding dig men så skal du lige have lægen med indover.

og så vil jeg anbefale dig at søge noget behandling - fys, akupunktur eller osteopati.

Det var egentlig også mest for at høre hvad andre i lignende situationer har gjort...

Anmeld Citér

4. juni 2015

FrkC

Jeg har samme problem  Det startede med iskiasnerven som jeg altid har døjet lidt med. Nu trækker fra lænden og ned i begge ben og om i halebenet !! Det gør simpelthen så ondt !! Jeg er sygeplejerske på en ret travl afdeling og jeg har været nødt til at sige at jeg skal have elever eller studerende med ellers kan jeg kun klare de selvhjulpne patienter  Det er både min leder og mine kollegaer heldigvis rigtig gode til at acceptere og hjælpe med så indtil videre går det .. Jeg har prøvet med massage, men det hjalp ikke en dyt .. Nu prøver jeg at snakke jdm om det når jeg skal derud næste gang .. Er 18+6 og har bøvlet i ca 5 uger - de sidste især 2 har været ret hårde !! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.