Så fik vi set til de to basser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2015

Jn81

Så fik vi set til de to små basser igen  skulle til ny scanning idag for at se om vores to basser stadig har det godt og om nr 3 var ved at gå i sig selv.... Der var fuld gang i de to og lægen der scannede kaldte dem "distortion 1 & 2" (nu når der jo er gadefest i Kbh) de vendte rundt og drejede og spjættede med arme og ben (som de nu kan i uge 11) og hvor var det vildt, trods grynet scanning, at se at det nu begynder at ligne noget helt fantastisk. Nu venter vi på NF som vi skal til torsdag den 11/6, og krydset alt hvad vi kan for at alt er godt og fint, så vi kan breake the news til venner og familie  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Det bliver vildt for jer at fortælle familien - har du set den video på nettet om et par der fortalte de ventede sig og så da tiden kom og familie og venner skulle se den lille nye på sygehuset - så var der to det havde forældrene ikke lige fortalt - det var en sød historie 

men dejligt at de to havde det godt nu hvor i har forsøgt SÅ længe YAY!!!

Anmeld Citér

4. juni 2015

mortilfreja

FruNielsen81 skriver:

Så fik vi set til de to små basser igen  skulle til ny scanning idag for at se om vores to basser stadig har det godt og om nr 3 var ved at gå i sig selv.... Der var fuld gang i de to og lægen der scannede kaldte dem "distortion 1 & 2" (nu når der jo er gadefest i Kbh) de vendte rundt og drejede og spjættede med arme og ben (som de nu kan i uge 11) og hvor var det vildt, trods grynet scanning, at se at det nu begynder at ligne noget helt fantastisk. Nu venter vi på NF som vi skal til torsdag den 11/6, og krydset alt hvad vi kan for at alt er godt og fint, så vi kan breake the news til venner og familie  

Dejligt

Hvordan Gik det så med nr 3?

Anmeld Citér

4. juni 2015

Jn81

Jegkiggerpåfugle skriver:

Det bliver vildt for jer at fortælle familien - har du set den video på nettet om et par der fortalte de ventede sig og så da tiden kom og familie og venner skulle se den lille nye på sygehuset - så var der to det havde forældrene ikke lige fortalt - det var en sød historie 

men dejligt at de to havde det godt nu hvor i har forsøgt SÅ længe YAY!!!

Den tror jeg faktisk  godt at jeg har set... Fed video. Må lige rette mig selv... Vi har fortalt familien det... De er lige i nærområdet og når det nu har taget så mange år så har vi brug for dem hvis nu noget gik galt... Men ellers så bliver det SÅ rart at kunne fortælle alle andre det... Også fordi man begynder at kunne se en mave nu og jeg arb lokalt og syns dem jeg kender kigger noget.... 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Jn81

mortilfreja skriver:

Dejligt

Hvordan Gik det så med nr 3?

Nr 3 er ikke helt væk men er svundet fra 16 mm til 8 mm så han var ikke bekymret for at det ikke blev fint... De to andre var 43 mm og lige efter bogen 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

FruNielsen81 skriver:

Den tror jeg faktisk  godt at jeg har set... Fed video. Må lige rette mig selv... Vi har fortalt familien det... De er lige i nærområdet og når det nu har taget så mange år så har vi brug for dem hvis nu noget gik galt... Men ellers så bliver det SÅ rart at kunne fortælle alle andre det... Også fordi man begynder at kunne se en mave nu og jeg arb lokalt og syns dem jeg kender kigger noget.... 

Jeg synes det er godt i har fortalt det til familien det gjorde vi også i tilfælde af vi havde brug for dem

Anmeld Citér

4. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej hvor er det bare godt at høre at det bare går så godt med de to små banditter.

jeg tænkte også hurtigt hvordan det var gået med den tredje, men fik svar længere nede, det er da bare godt at det går den rigtige vej

Det bliver spændende for jer at se dem igen til nf og følge deres udvikling

Anmeld Citér

4. juni 2015

Ønsker en lille spire..

Kan i linke til videoen? ☺️

Anmeld Citér

4. juni 2015

TNBC

Ønsker en lille spire.. skriver:

Kan i linke til videoen? ☺️

den med tvillingerne? https://www.youtube.com/watch?v=ggXJ5G8JCt8

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.