ang tv pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

Valle81

helle85 skriver:

hvad har i så af internet?? her er det også mest børnene der bruger tv mig og manden ser mest film 

Vi har ved Telenor. Skiftede internet og telefoner derover. Giver ca. 500for det om måneden.

De kanaler Vi kan se, ser vi forresten med indbygget tuner i tv, så giver 0 kr. For tv��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
helle85 skriver:

i betaler vel licens alligevel eller hvad ???

Ja, vi betaler desværre lidt over 200 kr om måneden for DR licens, det kan vi ikke undgå, da vi kan modtage radio og har internet. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
helle85 skriver:

ja det var ikke meget, tror både mand og børn ville blive meget skuffet hvis jeg sagde jeg ville opsige det hele uden at få noget nyt 

Ja det ville de helt sikkert!

Men vores pige er også kun 11 mdr og kender indtil videre ikke til mere end få tv serier som Sofia Den Første eller jordbærmarie, der blandt andet er på Netflix.

vi blev i sin tid enige om at droppe stofa til 300 pr måned pga pengemangel. Vi bruger stort set heller ikke tid foran tv'et så for os har det vist bare været godt.

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mor1986

helle85 skriver:

tak for svar 

vi har også hometrio den mellemste mener jeg med internet og 2 mobil abonnement til 900-1000 om mdr

og ja det køre perfekt, vi havde strofa før men det kørte som vinden blæste men ville gerne helt kunne spare lidt på det hvis det kan lade sig gøre

Vi valgte mobiler fra hos TDC da de faltisk var meget dyre. I stedet for har vi telmore. Så der kan være noget at spare der

Anmeld Citér

4. juni 2015

namaha

Vi har fravalgt tv da vi ikke ville give 500kr+ og måneden for at få de kanaler vi gerne ville have, istedet betaler vi til Netflix som vi deler med min søster så det er 40 kr, også har vi viaplay til 80 kr og minbio til 25 kr om måneden ��

oven i det så har min mor TV2 play som vi kan låne gratis  også er alle DR's kanaler jo gratis 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Ønsker en lille spire..

helle85 skriver:

det der chromecast har jeg aldrig hørt om før men vi har kun tablet.

hvad har i af internet??

Jeg er rimelig overbevist om at den også fungere til tablet. Lige nu har vi TDC, men vi er ved at skifte til Yousee. Vi er så glade for vores VhromeCast, jeg synes at du skal gå ind og læse mere om den. ☺️

Anmeld Citér

4. juni 2015

Nicolinesommer

Vi har fullrate og det virker ubeklageligt. Internettet virker optimalt og der er aldrig nogen problemer. Synes kanalerne passer perfekt og vi giver 300 kr. om måneden. Jeg fik et tilbud om at flytte min telefon til fullrate og de førster 3 måneder koster 50 kr., og herefter 99 kr. om måneden.

Vi spare virkelig mange penge efter vi er skiftet fra yousee!

Anmeld Citér

4. juni 2015

Skouboe

helle85 skriver:

ok jeg viste ikke at man kunne dele det på den måde

Det må man heller ikke, det er ulovligt. Man må kun dele med folk i samme husstand.

Men teknisk er det muligt

Anmeld Citér

4. juni 2015

Elgaard73

Her har vi for noget tid siden opsagt vores (pissedyre) Viasat. Så der sparer vi lige omkring 5000 kr/året. Det er helt vanvittig at vi har betalt så meget, for noget vi ikke rigtigt brugte alligevel.

Nu har vi Netflix (69,-) og HBO Nordic (69,-), og så har min mand lånt et log-in til Dansk Filmskat, af en kammerat. I starten så vi det kun på PC og tablet, men har nu investeret i Chromecast's, så det er rent luksus .

Du spurgte om du kunne bruge din tablet til Chromecast... Det kan du. Du går bare ind og downloader app'en og så kører det. Du kan også bruge det på din android telefon, hvis du har sådan en (altså, du behøver ikke en Iphone eller noget andet fancy). Det er hovedsagligt det vi gør.

Jeg kan kun anbefale at anskaffe en Chromecast. Du kan f.eks også se YouTube over den (det er vores dreng på 3,6 stor fan af). Og høre alverdens radiostationer og se egne private videoer og billeder, OSV.

Anmeld Citér

4. juni 2015

betski

helle85 skriver:

jeg syntes vi betaler meget for tv internet og tlf 

så er jeg nysgerie efter hvad andre har 

i må evt godt skrive hvad i giver 

Vi har næste lige opsagt vores tvpakke så nu foregår alt via streaming Har ikke fortrudt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.