Testet positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2015

llandersen

Halli halløj! 

Jeg har Idag testet positiv x 2. Både i morges og igen her til middag. ���� Nu går mit spørgsmål på : 

Det er 3 dage til min forventede menstruation, men begge teste var meget tydeligt positive. Hvor mange af jer har testet negativ efter forventet menstruation, selvom i til at starte med havde en klar positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Anpau

llandersen skriver:

Halli halløj! 

Jeg har Idag testet positiv x 2. Både i morges og igen her til middag. ���� Nu går mit spørgsmål på : 

Det er 3 dage til min forventede menstruation, men begge teste var meget tydeligt positive. Hvor mange af jer har testet negativ efter forventet menstruation, selvom i til at starte med havde en klar positiv? 

Jeg havde ikke en klar positiv, dog en svag positiv(jeg aner intet om det, men de fleste herinde siger at det er ligemeget om stregen er svag eller kraftig - man er gravid uanset) graviditetstest på dag 4+1. Fik min mens to dage senere, og testede lige samme dag for en sikkerheds skyld, men den var negativ.

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mullesmith

Jeg testede positiv 3+2 og igen meget tydligt idag 3+6  man må bare håbe den bliver der. Testede også meget tidlig positiv første gang og det blev til tvillinger. Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

9. juni 2015

llandersen

Mullesmith skriver:

Jeg testede positiv 3+2 og igen meget tydligt idag 3+6  man må bare håbe den bliver der. Testede også meget tidlig positiv første gang og det blev til tvillinger. Tillykke med graviditeten 

Jeg tester stadig ligeså positiv som de aller første jeg tog.  Har fået tid hos lægen torsdag hvor de skal have en urinprøve som skal testens for både graviditet og bakterier. Det bliver helt sjovt at hører fra en læge den er positiv.  

Og mange gange tillykke selv med graviditeten! 

Anmeld Citér

9. juni 2015

llandersen

Anpau skriver:

Jeg havde ikke en klar positiv, dog en svag positiv(jeg aner intet om det, men de fleste herinde siger at det er ligemeget om stregen er svag eller kraftig - man er gravid uanset) graviditetstest på dag 4+1. Fik min mens to dage senere, og testede lige samme dag for en sikkerheds skyld, men den var negativ.

Åh. Det er jeg ked af at hører. Jeg krydser fingre for næste gang! Jeg tester stadig meget fint positiv her, men har det som om jeg venter min menstruation hvert andet sekund. Meget nervepirrende !! 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anpau

llandersen skriver:

Åh. Det er jeg ked af at hører. Jeg krydser fingre for næste gang! Jeg tester stadig meget fint positiv her, men har det som om jeg venter min menstruation hvert andet sekund. Meget nervepirrende !! 

Mange tak jeg håber også den er der denne gang  og tillykke med de to steger. Håber du snart kan nyde det lidt, fremfor bekymringer. Men kan forestille mig det er svært 

Anmeld Citér

11. juni 2015

llandersen

Anpau skriver:

Mange tak jeg håber også den er der denne gang  og tillykke med de to steger. Håber du snart kan nyde det lidt, fremfor bekymringer. Men kan forestille mig det er svært 

Jeg var til læge Idag og fik bekræftet min graviditet! Skal ned og have taget blodprøver next week, så det giver lidt ro i sindet. 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Anpau

llandersen skriver:

Jeg var til læge Idag og fik bekræftet min graviditet! Skal ned og have taget blodprøver next week, så det giver lidt ro i sindet. 

Ej hvor fint. Tillykke 

Anmeld Citér

11. juni 2015

llandersen

Anpau skriver:

Ej hvor fint. Tillykke 

1000 tak skal du have. Er også super glad! 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Tøs85

llandersen skriver:

Halli halløj! 

Hvis begge to var tydelig positiv tror jeg ikke du skal være nervøs..

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.