Erfaring med brystpumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2015

Albatrossen

Hej alle sammen

Jeg er 2. gangs gravid og næsten halvvejs.

Jeg ammede mit første barn indtil hun var over et år men det var ikke et let forløb.

jeg ønsker dog at amme mit andet barn  hvis muligt.

ved mit første barn lykkedes det mig kun at malke ud med pumpe 1 gang. Jeg havde den gang en manuel Avent pumpe og har på fornemmelsen at den ikke passede til mit bryst.

Nu her anden gang har jeg overvejet at investere i en Medela swing, men er i tvivl om det mon vil gøre en forskel. Jeg har læst mig frem til at Aventen måske har haft for lille en tragt til min forholdsvis store bryster  den ville ligesom ikke skabe Vakuum,  er der nogen der har nogen erfaring på dette område ?

altså prøvet forskellige pumper ? og oplevet at det lykkedes ? evt. har store bryster og go erfaring med en pumpe ??

Mange hilsner Krestine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Albatrossen skriver:

Hej alle sammen

Jeg er 2. gangs gravid og næsten halvvejs.

Jeg ammede mit første barn indtil hun var over et år men det var ikke et let forløb.

jeg ønsker dog at amme mit andet barn  hvis muligt.

ved mit første barn lykkedes det mig kun at malke ud med pumpe 1 gang. Jeg havde den gang en manuel Avent pumpe og har på fornemmelsen at den ikke passede til mit bryst.

Nu her anden gang har jeg overvejet at investere i en Medela swing, men er i tvivl om det mon vil gøre en forskel. Jeg har læst mig frem til at Aventen måske har haft for lille en tragt til min forholdsvis store bryster  den ville ligesom ikke skabe Vakuum,  er der nogen der har nogen erfaring på dette område ?

altså prøvet forskellige pumper ? og oplevet at det lykkedes ? evt. har store bryster og go erfaring med en pumpe ??

Mange hilsner Krestine

Hej  

Jeg har ikke så meget erfaring med medela ud over at det er den der bruges på sygehuset. Den fungere rigtig godt. Jeg brugte den to dage der. 

Jeg brugte også avent da jeg fik min datter. Dog var den elektronisk. Da jeg havde hørt at den manuelle ville være hård at bruge hvis du skulle fuldtids udmalke.  Jeg havde ingen problemer med den. Jeg har også lidt store bryster. 

Jeg vil til en hver tid vælge avent igen

Anmeld Citér

3. juni 2015

snuskesmor

Er som ammende en I-cup og bruger fint Medela swing med den næst største tragt. Jeg ved ikke hvor stor en barm du har?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Albatrossen

snuskesmor skriver:

Er som ammende en I-cup og bruger fint Medela swing med den næst største tragt. Jeg ved ikke hvor stor en barm du har?

Sidst jeg havde født endte jeg med en H 

men pt er jeg en F  

Anmeld Citér

3. juni 2015

snuskesmor

Albatrossen skriver:

Sidst jeg havde født endte jeg med en H 

men pt er jeg en F  

Så tror jeg i hvert fald du kan bruge en Medela, har ikke prøvet andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.