viaplay - netflix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi overvejer en af de to overstående men er i tvivl om hvilken.

vi er snart 3 børn i alderen 0-7 år og to voksne.

børnene vil gerne se Disney film. Og vi voksne ser gerne serier, spændingsfilm, gode gamle danske film.

hvad vil i anbefale

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Det er smag og behag om i vælger det ene eller det andet - vi har begge dele herhjemme- jeg foretrækker viaplay fordi de har Disney film og de er bedre til at opdatere deres film og serier - der synes jeg netflix er herre dårlige men de har nogle gode film gamle film - men jeg synes udvalgtes af gamle dansk film er meget begrænset ved begge udbydere

Anmeld Citér

3. juni 2015

Stjerneskud84

Vi har begge dele, vi er mest til viaplay.. Netflix er langsom til at genopfriske film og tegnefilm... 

Prøv begge dele af, den første måned er gratis... 

Anmeld Citér

3. juni 2015

BinaMor

spurgte lige min unger. hende på 7 anbefaler netflix, hende på 5 viaplay..

mor her kan ikke vælge.. viaplay bedst til serier (også fordi jeg elsker mit reality..) netflix flest film...

Anmeld Citér

3. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er personligt til netflix, fordi jeg elsker at se engelske og amerikanske serier. 

Jeg har så også installeret en "app" på chrome der gør at netflix tror jeg sidder i usa, så udvalget er meget større end den almindelige danske netflix

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mom2

Vi har haft begge dele herhjemme, men kunne simpelthen ikke leve med at Viaplay var så pixeleret og dårlig i billede kvaliteten, så nu har vi kun Netflix. Der er et fint udvalg og skal det være Disney film, så smider vi dem på bluerayen.

Anmeld Citér

3. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg har begge dele, men personligt bruger jeg mest Netflix. Der er flest serier og film efter min smag, og min søn synes også der er mere spændende på Netflix. På Netflix kan man også lave en børne bruger så der kun kommer børne film eller serier frem. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Monski

hannetheis skriver:

vi overvejer en af de to overstående men er i tvivl om hvilken.

vi er snart 3 børn i alderen 0-7 år og to voksne.

børnene vil gerne se Disney film. Og vi voksne ser gerne serier, spændingsfilm, gode gamle danske film.

hvad vil i anbefale

Vi har begge ting .. Vores ældste bruger helt klart mest Netflix. Det er meget lettere for ham at navigere rundt i og man kan også lave en børnebruger, så når han går på trykker han på hans ikon og så er der kun børneting  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.