Ammestop 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Min datter begyndte at afvise brystet for ca. en måned siden, og vi har nu kæmpet den sidste måned for at få hende til at amme til hun blev 6 måneder. Hun er nu blevet 6 måneder, og jeg vil egentlig også gerne selv stoppe, men har bare så dårlig samvittighed. Hun spiser godt og vil gerne tage flaske, så der er ikke noget problem der. Tror bare at jeg gerne vil have nogen til at sige, at det er okay, at jeg stopper med at amme. 

Andre der stoppede ved 6 måneders alderen? Og er det okay eller bør jeg kæmpe videre i tre måneder mere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej 

Min datter begyndte at afvise brystet for ca. en måned siden, og vi har nu kæmpet den sidste måned for at få hende til at amme til hun blev 6 måneder. Hun er nu blevet 6 måneder, og jeg vil egentlig også gerne selv stoppe, men har bare så dårlig samvittighed. Hun spiser godt og vil gerne tage flaske, så der er ikke noget problem der. Tror bare at jeg gerne vil have nogen til at sige, at det er okay, at jeg stopper med at amme. 

Andre der stoppede ved 6 måneders alderen? Og er det okay eller bør jeg kæmpe videre i tre måneder mere? 

Det er helt ok, og synes du skal stoppe. Amning skal ikke være en kamp  

Anmeld Citér

3. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Stop da bare, ingen grund til at kæmpe når du allerede er så langt i forløbet. Og du bliver glad for det når du lige er kommet over de første underlige dage - åh at få sin krop tilbage, at kunne være væk i mere end 2 timer, at kunne spise krydret mad - glæder mig allerede til når min dreng er 6 mdr, skal SÅ meget på Thai restaurant 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anna2706

Det er flot at du har kunne amme i 6 måneder, stop du bare hvis det er det du føler for :-) Jeg kender udmærket godt de følelser du går med, jeg stoppede med at amme min dreng da var 6 måneder og det var det rette tidspunkt, både for mig og for ham :-) Det er underligt i starten men hold da op, det var skønt at få sin krop igen :-) 

Anmeld Citér

3. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej 

Selvfølgelig  er det ok. Hun får mad nu og hvis hun tager flasken, får hun jo stadig væk sin mælk.

Så det er helt ok at stoppe. Begge er glade  og det er vigtigst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.