Fik for snart 4 måneder siden en skøn søn ved akut kejsersnit. Jeg havde sådan glædet mig til vores nye liv med en lille ny <3
Min kæreste og jeg er voksne og har været sammen i knap 5 år. Men det er som om at alting bare er gået helt skævt efter vi er blevet forældre 
vi har haft sex 2 gange siden vires dreng blev født. Jeg har absolut ingen sexlyst what so ever.
Og det gør det ikke bedre at vi stort set hver dag diskuterer og blir småuvenner over åndssvage ting. Jeg syns tit at han snerrer af mig fx. Og når han gør det blir jeg sur på ham, og den dårlige stemning er skabt, og så ryger sexlysten, og lysten til at have nærhed med ham.
Han er meget på job og jeg er meget alene med vores dreng, det er desuden KUN mig der er oppe om natten, står tidligt op med vires baby osv osv. Det er sgu hårdt. Og så har jeg behov for at gå tidligt i seng. Tror han syns jeg er lidt kedelig. Men han får jo sine 8 timer hver nat, fx her til morgen står vores søn op Kl 06. Han har været vågen 1000 gange i nat også. Kan høre mandens alarm ringe. Går ind til ham med vores søn, han sir lad mig lige sove 15 min mere. Det er 30 min siden. Allerede nu kan jeg mærke at jeg er lidt sur på ham.. det Irreteren mig når han ligger og feder den i sengen for det kan jeg aldrig 
åh hvorfor er vi gået så skævt af hinanden og kan det blive godt igen?
jeg er ked af det konstant fordi jeg syns at der er noget galt i vores forhold. Er bange for at det her går i stykker men samtidig så Irreteren han mig så meget så jeg snart er ligeglad.
Han elsker mig og vores søn, og han friede til mig da vores søn lige var blevet født(dagen efter) ..
Men han kommer tit hjem og blir sur fordi der roder osv. Jeg har vores lille søn helt alene, vores hund, det primære tøjvask, indkøb osv. Ofte når jeg ikke i bad eller får redt hår osv. Og så skal han fandme ik komme hjem og sige at der roder. Tror han tror at barsel er nemt med en nyfødt
vi er dårlige til at snakke om tingene. Det gør ikke det her nemmere!
Hvordan pokker får jeg lysten tilbage til ham? Det her forhold skal reddes..men jeg er bare så træt.. Af det hele.. Undtagen vores dreng <3
Det lyder fuldstændigt normalt med at snerre af hinanden og have manglende overskud, blive irriteret på hinanden o.s.v. Grundvilkår for de fleste nybagte familier. 
Jeg var også alene om nætterne - et STORT offer, som jeg kun gav fordi min mand simpelthen ikke kunne hænge sammen psykisk med de opbrudte nætter. Det var en nødssituation. Ellers havde vi delt nætterne 50/50 som vi aftalte inden sønnen blev født. Og det begyndte vi også på da han sov lidt bedre, omkring halvanden års alderen.
MEN, alt husarbejde var 50/50 og min mand kunne ikke drømme om at brokke sig over at hjemmet ikke var pænt nok. Han var udmærket godt klar over hvad det indebar at passe en lille baby, det kunne han jo se ud fra de timer hvor han var hjemme og vi delte alt.
Vi har rengøringshjælp, og det er altså en lifesaver med et lille barn. Kan STÆRKT anbefale at bruge de ekstra penge. Og så selvfølgelig op- og vaskemaskine.
Selvfølgelig skal han ikke have lov til at blive sur over manglende orden derhjemme. Har du taget en snak med ham og spurgt ham om han ved hvad det indebærer at passe en lille baby nærmest 24/7? Om han tror at han ville kunne gøre det bedre?
Har du foreslået om I skal prøve at bytte en weekend, hvor du kan være væk i hvad der svarer til hans arbejdstimer (og malke ud/komme hjem og amme hvis du gør det) og han kan passe baby og hjemmet? Lad være med at præsentere det på en negativ måde, men sig "Hey, jeg forstår godt hvis du ikke kan sætte dig ind i hvordan min hverdag er. Du har jo ikke prøvet det selv. Skal vi ikke gøre sådan her?" Hvis han siger nej, så hiv den frem igen næste gang han brokker sig.
I bund og grund - prøv at få ham selv til at sige at han godt kan se at din hverdag er presset, i stedet for at du skal sige det til ham.
M.h.t. sexlyst, der haltede det også gevaldigt herhjemme, faktisk de første to år. Det var dog ham der ikke havde lyst, så mit perspektiv er et helt andet end dit. Jeg kan ikke sige så meget andet end at lyst avler lyst, og at sex giver mere overskud, flere kærlige følelser og mindre irritation. Måske én af grundene til at han brokker sig så meget, er at han føler at du trækker dig fra ham intimt? At han føler sig afvist? Det er selvfølgelig svært at vide hvad der kom først, men min erfaring er at det er en ond cirkel, og at begge parter har et ansvar for at bryde den. Måske du kan forsøge at gøre lidt for at genoprette balancen ved at forkæle ham lidt? En massage eller et blowjob el. lign, hvis du ikke føler dig klar til det helt store?