Gave til min mor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. september 2009

NaFe

Min dejlige søster og jeg vil gerne give vores noget så fantastiske Mor en rigtig overdårig gave...noget ud over det sædvalige.... Men vi er bare total Lost for ideer....

Hun fortjerne bare noget helt vildt...noget der kan gøre hende lidt glad. Som jeg har skrevet før er mine forældre lige blevet skilt, da min far fandt en anden. Noget der kom bag på hele familien, og selvfølgelig mest min mor, som bare har været så ked af det, men stadig har haft overskud til a hjælpe med feluca og min søster og jeg med diverse ting....vi kommer altid i første række hos hende...men nu det altså tid til a hun tænker lidt på sig selv....

Nogen ideer til hvad man dog kunne finde på til hende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
er der noget hun rigtig godt kan lide at lave?

Anmeld

13. september 2009

ønskebørn74

Feluca09 skriver:

Min dejlige søster og jeg vil gerne give vores noget så fantastiske Mor en rigtig overdårig gave...noget ud over det sædvalige.... Men vi er bare total Lost for ideer....

Hun fortjerne bare noget helt vildt...noget der kan gøre hende lidt glad. Som jeg har skrevet før er mine forældre lige blevet skilt, da min far fandt en anden. Noget der kom bag på hele familien, og selvfølgelig mest min mor, som bare har været så ked af det, men stadig har haft overskud til a hjælpe med feluca og min søster og jeg med diverse ting....vi kommer altid i første række hos hende...men nu det altså tid til a hun tænker lidt på sig selv....

Nogen ideer til hvad man dog kunne finde på til hende.....

Jeg ville give hende et ophold eller en rejse... Se noget nyt, få luft under vingerne... Tage med hende el. sørge for hun kan rejse med en veninde.. måske...

Anmeld

13. september 2009

NaFe

hmmm... Hun elsker a dyrke sport...boksning og spinning... Musik er også noget der fylder en del....

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Feluca09 skriver:

hmmm... Hun elsker a dyrke sport...boksning og spinning... Musik er også noget der fylder en del....

hm...hvad med en rejse eller lign.? det kommer selvfølgelig an på hvor mange penge I vil/kan bruge
måske en rejse til London og se en musical eller flere?

Anmeld

13. september 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Jeg ville give hende et ophold eller en rejse... Se noget nyt, få luft under vingerne... Tage med hende el. sørge for hun kan rejse med en veninde.. måske...

ja, nemlig så først dit svar nu

Anmeld

13. september 2009

NaFe

ønskebarn74 skriver:

Ja det lyder da som noget der kan bruges....

Måske se om en af hendes veninder er frisk på en lille rejse....

Anmeld

13. september 2009

wamse

Hvad med et wellness-ophold??

Anmeld

13. september 2009

NaFe

Caroline86 skriver:

hm...hvad med en rejse eller lign.? det kommer selvfølgelig an på hvor mange penge I vil/kan bruge
måske en rejse til London og se en musical eller flere?

Ja London det var en rigtig god ide.... der var vi for 2 år siden sammen og så musical og det var hun hel vild med.... Det må jeg lige tjekke om er muligt,,,,

Anmeld

13. september 2009

NaFe

wamse skriver:

Hvad med et wellness-ophold??

Ja wellness er også en god ide...så vil hun i hvert fald få slappet godt af og tid til sig selv.... Kender du evt nogen gode steder??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.