anonym94 skriver:
Jeg har lige prøvet og bestilt! Hvordan var din erfaring med dem og hvor langt var du da du testede med dem man kan jo godt tvivle lidt når de lover at den kan teste fra hcg tal på 5
Min erfaring med dem er som sådan god. Jeg prøvede dem sidste måned fordi jeg synes at min krop opførte sig mærkeligt med ømme bryster, og muren i maven. Jeg testede på 9. og 10. dagen med testen, og der kom en meget svag streg, jeg ventede så nogle dage med at teste igen, og efterfølgende var den negativ, og så måtte jeg ellers vente i næsten 3 uger før mens kom. Var sågar til lægen for at tjekke at der ikke var et eller andet galt, for har aldrig prøvet en så lang periode før. Så jeg er ret overbevist om at jeg har været gravid i et par dage men at det så er gået til grunde.... Men det korte af det lange er at min erfaring er at de virker, man skal selvfølgelig være psykisk klar på, at selvom der er en svag streg, så kan "den" godt gå til grunde igen. Men for mit eget vedkommende var det en lettelse at finde ud af at jeg faktisk godt kan blive gravid, da vi har være igang med fertilitetsudredning og nu snart skal til at gå i gang med inseminering, og vil egentlig bare gerne lave en baby sammen med min mand på den hyggelige måde 
Anmeld
Citér