Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja idag er jeg glad :)
Jeg blev ringet op igår at jeg er videre i forløbet mod en uddannelsesaftale med COOP :D
Jeg er blandt de 20 udvalgte der får en voksenelevplads efter de gamle regler :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang og håber på det bliver noget jeg kan brænde for at lave som kontor ellers har været :)
Jeg kan ikke kontor da jeg har noget udslæt pga papir som ikke ser ud til at gå væk igen uanset hvad jeg gør..
det går fantastisk med sønnen i hans nye børnehave, vi står til at blive afsluttet i forløbet hos familiecentret, og kæresten begynder at få det bedre og snakke om muligheden for udvidelse af familien :D
Jeg håber virkelig at jeg klarer kurset og praktikforløbet så jeg kan gå igang med uddannelsen og at de gerne vil have mig ind :)
Planen er at hvis jeg kommer ind så skal jeg starte på kørekort og vi køber en ny bil mens jeg ikke er på KH så vi stadig har noget at køre i fremover :)
Ville bare gerne dele min glæde lidt da jeg ellers synes jeg har haft en del negative oplæg på det sidste ;)
Anmeld
Citér