Jeg er glad idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
33 synes godt om
2. juni 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja idag er jeg glad :)

Jeg blev ringet op igår at jeg er videre i forløbet mod en uddannelsesaftale med COOP :D

Jeg er blandt de 20 udvalgte der får en voksenelevplads efter de gamle regler :)

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang og håber på det bliver noget jeg kan brænde for at lave som kontor ellers har været :)

Jeg kan ikke kontor da jeg har noget udslæt pga papir som ikke ser ud til at gå væk igen uanset hvad jeg gør..

det går fantastisk med sønnen i hans nye børnehave, vi står til at blive afsluttet i forløbet hos familiecentret, og kæresten begynder at få det bedre og snakke om muligheden for udvidelse af familien :D

Jeg håber virkelig at jeg klarer kurset og praktikforløbet så jeg kan gå igang med uddannelsen og at de gerne vil have mig ind :)

Planen er at hvis jeg kommer ind så skal jeg starte på kørekort og vi køber en ny bil mens jeg ikke er på KH så vi stadig har noget at køre i fremover :)

Ville bare gerne dele min glæde lidt da jeg ellers synes jeg har haft en del negative oplæg på det sidste ;)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Troldemommi

Wampires skriver:

Jeg blev ringet op igår at jeg er videre i forløbet mod en uddannelsesaftale med COOP :D

Jeg er blandt de 20 udvalgte der får en voksenelevplads efter de gamle regler :)

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang og håber på det bliver noget jeg kan brænde for at lave som kontor ellers har været :)

Jeg kan ikke kontor da jeg har noget udslæt pga papir som ikke ser ud til at gå væk igen uanset hvad jeg gør..

det går fantastisk med sønnen i hans nye børnehave, vi står til at blive afsluttet i forløbet hos familiecentret, og kæresten begynder at få det bedre og snakke om muligheden for udvidelse af familien :D

Jeg håber virkelig at jeg klarer kurset og praktikforløbet så jeg kan gå igang med uddannelsen og at de gerne vil have mig ind :)

Planen er at hvis jeg kommer ind så skal jeg starte på kørekort og vi køber en ny bil mens jeg ikke er på KH så vi stadig har noget at køre i fremover :)

Ville bare gerne dele min glæde lidt da jeg ellers synes jeg har haft en del negative oplæg på det sidste ;)

Hvor godt, tillykke med elevpladsen 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Wampires

Troldemommi skriver:

Hvor godt, tillykke med elevpladsen 

mange tak :)

Den er så ikke 100 % endnu men føler mig tæt på hvis bare jeg knokler det næste stykke tid skal det nok gå :D

Anmeld Citér

2. juni 2015

Loa

Dejligt!!! 

Er sgu skønt med medgang når man virkelig trænger til det, og lyder det til du gør  

Dejligt for dig/jer

Anmeld Citér

2. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor det fedt!! Vh stine

Anmeld Citér

2. juni 2015

Stjerneskud84

Wampires skriver:

Stort tillykke, hvor er det fantastisk 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Wampires

tak tak :D

Er meget glad 

Er så lige blevet kontaktet igen med at jeg i stedet er outsourced (jaja fine ord blev der brugt ;) ) til at være hos Super Brugsen som Delikatesse elev

Det vil jeg faktisk meget hellere 

Så det passer mig helt fint 

Det eneste der er nu er at jeg skal finde transport frem og tilbage :) Men det er minimalt problem :D

Anmeld Citér

3. juni 2015

serinasmor

Wampires skriver:

tak tak :D

Er meget glad 

Er så lige blevet kontaktet igen med at jeg i stedet er outsourced (jaja fine ord blev der brugt ;) ) til at være hos Super Brugsen som Delikatesse elev

Det vil jeg faktisk meget hellere 

Så det passer mig helt fint 

Det eneste der er nu er at jeg skal finde transport frem og tilbage :) Men det er minimalt problem :D

Tillykke  

Vil det så samtidig sige at du nu er sikret en plads ? 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Wampires

serinasmor skriver:

Tillykke  

Vil det så samtidig sige at du nu er sikret en plads ? 

Nu er jeg lige blevet ringet op igen 

Og det hun sagde lød som om at jeg er sikret elevpladsen og nu skal vi bare finde en erhvervspraktikplads fordi det er en del af aftalen med jobcenter 

Men nu må vi se for hun ringede fra Irma og ville også finde et sted til mig 

Føler mig dejlig eftertragtet lige nu 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Wampires

Har lige snakket med min kommende nærmeste chef 

Han lød bare så rar, og rigtig bedstefar-agtig omkring det da jeg til spørgsmålet om børn sagde at jeg havde en dreng fra 2011 som snart blev 4  

Det er MEGET svært at få armene ned lige nu selvom jeg ved der stadig er meget der kan ændre sig, og jeg skal passe på med ikke at glæde mig for tidligt

Så nu er det næsten 100% sikkert at jeg til august bliver delikatesse-elev

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.