Er det gode eller dårlige tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej jeg blev insemineret sidste uge og er idag 3+1 hvis jeg er gravid. I nat oplevede jeg mens smerter et par gange. Idag har der intet været men har fået en smule ømme brystvorter ikke så meget men lidt ved berøring. Er det gode eller dårlige tegn med mens smerter så tidligt?:s

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej du. Som du sikkert ved er det ikke til at vide. Symptomerne kan være en reaktion på behandling, eller det kan være en meget tidlig graviditet. Det kan også være psykisk, fordi man ønsker sig noget så brændende og tænker på det konstant. Vi håber på at det er mulighed nr. 2 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej du. Som du sikkert ved er det ikke til at vide. Symptomerne kan være en reaktion på behandling, eller det kan være en meget tidlig graviditet. Det kan også være psykisk, fordi man ønsker sig noget så brændende og tænker på det konstant. Vi håber på at det er mulighed nr. 2 

Hej ja ved godt selvfølgelig at i ikke kan sige det med sikkerhed, søgte måske nogle der havde prøvet lignende. Synes ikke jeg tænker over symptomerne har en masse efter hver ægløsning i normal cyklus, men denne gang efter behandlingen var der ingenting efter ovitrellen. Derfor blev jeg lidt forskrækket da jeg fik mens smerter i nat. Så taler jeg jo af erfaring når jeg tror mens er på vej, sådan plejer det jo at være

Anmeld Citér

1. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hej ja ved godt selvfølgelig at i ikke kan sige det med sikkerhed, søgte måske nogle der havde prøvet lignende. Synes ikke jeg tænker over symptomerne har en masse efter hver ægløsning i normal cyklus, men denne gang efter behandlingen var der ingenting efter ovitrellen. Derfor blev jeg lidt forskrækket da jeg fik mens smerter i nat. Så taler jeg jo af erfaring når jeg tror mens er på vej, sådan plejer det jo at være

Det forstår jeg godt - men det behøver ikke at være dårligt. Jeg har oplevet det både når det var det ene og det andet - og jeg har haft en graviditet hvor "murren" og niv i maven var de allerførste tegn. Jeg har desværre også oplevet, at det var menstruationen der var på vej. Jeg håber det bedste for dig - ikke mindst at den kommende uge kommer til at gå hurtigt, så du kan få vished. Kh Signe

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det forstår jeg godt - men det behøver ikke at være dårligt. Jeg har oplevet det både når det var det ene og det andet - og jeg har haft en graviditet hvor "murren" og niv i maven var de allerførste tegn. Jeg har desværre også oplevet, at det var menstruationen der var på vej. Jeg håber det bedste for dig - ikke mindst at den kommende uge kommer til at gå hurtigt, så du kan få vished. Kh Signe

Jo tak. Ja det er rigtig hårdt, jeg fandt ud af at jeg var gravid i april, men efter læge besøg os mistede jeg det igen. Så når jeg mærker mens smerter frygter jeg altid det værste :s

Anmeld Citér

2. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jo tak. Ja det er rigtig hårdt, jeg fandt ud af at jeg var gravid i april, men efter læge besøg os mistede jeg det igen. Så når jeg mærker mens smerter frygter jeg altid det værste :s

Det er rigtig svært ikke at blive lidt panisk, når man før har mistet. Og af samme grund kører hjernen nemt på overarbejde, når man mærker det mindste. Men menstruations-lignende smerter behøver som sagt ikke at være dårligt, selvom det er umuligt at sige noget om hvad det betyder lige i netop dette tilfælde. Det er desvære, desværre kun ventetid, som kan afgøre det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.