Hvornår skal jeg fortælle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2015

Mullesmith

jeg vil så gerne fortælle at jeg er gravid til alle i hele verden, men det er kun min mand og jeg der ved det og jeg er jo også kun lige 3+4, testede positiv for to dage siden og jeg er allerede ved at sprænges for at få lov at sige det til nogen  men jeg har også lige søgt en fat stilling idag og vil virkelig ikke have ud at løbe at jeg er gravid allerede, man ved aldrig hvem der kan holde på Hemmeligheden. Hvem og hvornår fortalte i det til nogen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Tullemulle

Mullesmith skriver:

jeg vil så gerne fortælle at jeg er gravid til alle i hele verden, men det er kun min mand og jeg der ved det og jeg er jo også kun lige 3+4, testede positiv for to dage siden og jeg er allerede ved at sprænges for at få lov at sige det til nogen  men jeg har også lige søgt en fat stilling idag og vil virkelig ikke have ud at løbe at jeg er gravid allerede, man ved aldrig hvem der kan holde på Hemmeligheden. Hvem og hvornår fortalte i det til nogen?

Hej! Jeg havde også vildt svært med at holde det "hemmeligt". Så første gang jeg var gravid, sagde jeg det til hele min og min kærestes familie at jeg var gravid, og der var jeg i uge 4.. Jeg nåde så kun at være gravid til uge 7+3, da jeg tabte barnet 

jeg havde virkelig fortrudt jeg ikke ventede med at sige det!

jeg blev så gravid igen 3 måneder efter, og der ventede jeg med at fortælle det til jeg var over uge 12  det tog os 3 år..puha det var en hård vente tid..jeg er i dag 22+5  jeg synes du skal sige det når du/i har lyst..

Anmeld Citér

1. juni 2015

lillelille

Jeg har lige testet positivt i morges, men jeg ved ikke hvor lang jeg er henne, på grund af en biokemisk gravited i sidste cyklus.

Men hvis du er kun 3+4 så ville jeg vente lidt, fordi der er altid en chance at der bliver ikke til noged (lige som mig i sidste cyklus)..

Anmeld Citér

1. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg fortalte det faktisk med det samme da jeg testede positiv. Dog kun til familien  

det var jeg glad for, for jeg mistede barnet, og havde derfor min familie ved min side. 

Anden gang jeg testede positivt, kunne jeg heller ikke tie stille  

gør hvad du føler for!

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mettefpigen

Jeg fortalte min familie det med det samme ☺ og kæresten (på daværende tidspunkt) en 3-4 uger senere, og verden bagefter ��

Anmeld Citér

1. juni 2015

Trine89

Jeg vil umiddelbart sige at du skal vente til du er sikker på den er bliver på sin plads.  

Det er vores plan at når vi skal have nr. to er er det vores datter der skal være den første der får det at vide og for hendes skyld skal det først være efter vi har været til NF og sikret os at alt umiddelbart er som det skal være. 
og derefter er det jo så vores familie der skal have nyheden og så Børnehave og alt det andet praktiske  

Anmeld Citér

1. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har begge gange ik fortalt det før efter nf i uge 12.

med hensyn til arbejde ville jeg slet ik fortælle noget før efter nf! Vh stine

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mullesmith

StineW79 skriver:

Vi har begge gange ik fortalt det før efter nf i uge 12.

med hensyn til arbejde ville jeg slet ik fortælle noget før efter nf! Vh stine

Jeg tror også hellere jeg må vente til efter nf  der er bare så lang tid til lige nu hihi det er nok først i slutningen af juli måned. Åh Gud er utålmodig som bare pokker. Håber spirren bliver hvor den er  kunne godt finde på at få/ købe en tidlig scanning, da jeg er sååå nervøs for tvillinger ligesom sidst, det overlever jeg sku ikke igen hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.