Anbefale et legetæppe (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
15 svar
4 synes godt om
1. juni 2015

April mor

Ja, anbefale et legetæppe, gerne et hvor man kan tilfølje lidt mere til altså som hun kan lege med, helst ikke alt for dyrt, hvis dette er muligt (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har det fra lamaze med musik/bevægelse i rum-tema. Det har været et stort hit. Især med musik da hun helst ikke ville have at jeg lagde hende fra mig. Så underholdte det hende mens jeg kunne snige mig til evt et toiletbesøg -uden skrig fra hendes side

Anmeld Citér

1. juni 2015

April mor

SDD skriver:

Vi har det fra lamaze med musik/bevægelse i rum-tema. Det har været et stort hit. Især med musik da hun helst ikke ville have at jeg lagde hende fra mig. Så underholdte det hende mens jeg kunne snige mig til evt et toiletbesøg -uden skrig fra hendes side

Kan du måske prøve at smide et link med det? (:

Anmeld Citér

1. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi havde det her: 

http://www.babysam.dk/legetaeppe-gymini-move-play 

Jeg havde dog købt det brugt på dba.dk til 100kr. Og så er sådan nogle tæpper i ret fin stand brugt, da babyer jo ikke rigtig kan slider dem 

Anmeld Citér

1. juni 2015

April mor

mor:) skriver:

Vi havde det her: 

http://www.babysam.dk/legetaeppe-gymini-move-play 

Jeg havde dog købt det brugt på dba.dk til 100kr. Og så er sådan nogle tæpper i ret fin stand brugt, da babyer jo ikke rigtig kan slider dem 

Det da os til en overkommelig pris (:

Anmeld Citér

2. juni 2015

lineog4

Jeg vil til en hver tid anbefale er stativ der ikke er sat sammen med tæppet, så kan man lige sætte det hen over når man har ligget og leget på et tæppe sammen og man skal noget. Eller man kan lige tage det af, når skatten har mistet interessen.

vi havde sådan er træ et - det har holdt til 5 børn (lånt ud to gange) og for dem alle her hjemme gjaldt det at når vi havde mødregruppe så legede alle børn gladeligt under det også dem der ikke ville med deres fanzytæpper der hjemme. Især ringene på siden var hittet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juni 2015

Shiaz

Her var legetæppet fra fisherprice med musik et hit! Alle børnene fra mødregruppen endte med at få samme tæppe, fordi ungerne var så vilde med det :-)

Når barnet sparker, spilles der musik. Vores er købt i toys'r'us til ca. 550kr. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

April mor

Shiaz skriver:

Her var legetæppet fra fisherprice med musik et hit! Alle børnene fra mødregruppen endte med at få samme tæppe, fordi ungerne var så vilde med det :-)

Når barnet sparker, spilles der musik. Vores er købt i toys'r'us til ca. 550kr. 

Hvor smart! ��

Anmeld Citér

2. juni 2015

Kvist

April mor skriver:

Ja, anbefale et legetæppe, gerne et hvor man kan tilfølje lidt mere til altså som hun kan lege med, helst ikke alt for dyrt, hvis dette er muligt (: 

Vi har dette fra Fischer Price, nu igang til barn nr. 2..

Med musik og skovlyde..

Vi har også købt brugt..

Anmeld Citér

2. juni 2015

April mor

Kvist skriver:

Vi har dette fra Fischer Price, nu igang til barn nr. 2..

Med musik og skovlyde..

Vi har også købt brugt..

Har faktisk os kigget på sådan en ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.