Dating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
10 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2015

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg har skrevet med en sød fyr i en måned ca. Vi har det så hyggeligt og kemien er bare i top, men jeg er desværre blevet i tvivl om han vil have et forhold eller kun hygge. 

Det der gør mig i tvivl at han kun prøver at have sex med mig (vi har ikke haft sex sammen) eks. I lørdags var vi sammen i et par timer, hjemme ved ham, det var mening at vi skulle se film sammen. Det eneste han prøvede på er at komme i bukserne på mig, da jeg afviste ham så var han tilbageholdende hele tiden. 

Skrev til ham igår hvad formålet var om det var er et forhold han var ude efter eller bare sex. Han svarede ikke på det, han har ikke skrevet side. 

Syntes i at jeg skulle skrive til ham?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

alenemor42

Næ .. Han vil kun have noget på den dumme så spild ikke din tid på ham

Anmeld Citér

1. juni 2015

PernilleogLouis

Hvor mange gange har I set hinanden? 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Hvor mange gange har I set hinanden? 

Det var den 3 gang i lørdags som date, men vi har gået i skole sammen for mange år siden. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

SandraXOXO

Nogle mennesker foretrækker jo at have sex før de beslutter om der er materiale til et forhold. Klikker man ikke i sengen, er det spild af følelser at være blevet lun på en. Eller også vil han bare kun knalde. Spørg ham. Hvis han er en rigtig mand er han ærlig. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg har skrevet med en sød fyr i en måned ca. Vi har det så hyggeligt og kemien er bare i top, men jeg er desværre blevet i tvivl om han vil have et forhold eller kun hygge. 

Det der gør mig i tvivl at han kun prøver at have sex med mig (vi har ikke haft sex sammen) eks. I lørdags var vi sammen i et par timer, hjemme ved ham, det var mening at vi skulle se film sammen. Det eneste han prøvede på er at komme i bukserne på mig, da jeg afviste ham så var han tilbageholdende hele tiden. 

Skrev til ham igår hvad formålet var om det var er et forhold han var ude efter eller bare sex. Han svarede ikke på det, han har ikke skrevet side. 

Syntes i at jeg skulle skrive til ham?

Altså, jeg hopper jo altid i kanen med det samme. Hvis den seksuelle kemi ikke er der, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle bruge min tid på den fyr. Måske han bare har det på samme måde, og er frustreret over at han efter 3 dates ikke er nået nogle vegne. Når du så ovenikøbet bliver halvfornærmet over at han er vild efter at komme i bukserne på dig, så kan jeg egentlig godt forstå hvis han bliver lidt opgivende.

Hvis en fyr havde skrevet sådan til mig efter 3 sexløse dates, så var jeg løbet skrigende væk. Også selvom jeg var interesseret i mere end bare sex.

Men det er selvfølgelig også muligheden at han bare gerne vil have noget fisse og ikke så meget andet.

Og til dit spørgsmål: Nej, du skal ikke skrive til ham. Du har stillet ham et spørgsmål. Hvis han ikke svarer, er det fordi han ikke vil svare.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mulle0802

Hvis du endnu ikke har hørt fra ham, har du så ikke fået svar på dig spørgsmål? 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Dorthe1986

Ja jeg har det ligesom modesty. Jeg skal vide om den seksuelle kemi er der. Fx min kommende mand. Det startede som et rent seksuelt forhold og ingen af os havde i sinde at starte et forhold. Men nu skal vi giftes om 19 dage :-)

Anmeld Citér

1. juni 2015

Bebsen

modesty skriver:

Altså, jeg hopper jo altid i kanen med det samme. Hvis den seksuelle kemi ikke er der, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle bruge min tid på den fyr. Måske han bare har det på samme måde, og er frustreret over at han efter 3 dates ikke er nået nogle vegne. Når du så ovenikøbet bliver halvfornærmet over at han er vild efter at komme i bukserne på dig, så kan jeg egentlig godt forstå hvis han bliver lidt opgivende.

Hvis en fyr havde skrevet sådan til mig efter 3 sexløse dates, så var jeg løbet skrigende væk. Også selvom jeg var interesseret i mere end bare sex.

Men det er selvfølgelig også muligheden at han bare gerne vil have noget fisse og ikke så meget andet.

Og til dit spørgsmål: Nej, du skal ikke skrive til ham. Du har stillet ham et spørgsmål. Hvis han ikke svarer, er det fordi han ikke vil svare.

Jeg kan helt vildt godt lide din måde at skrive på 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Magsen

modesty skriver:

Seriøst.. nu har jeg set mange af dine svar herinde.. og må bare sige - I loooove it!! Seriøst du ser virkelig ud til at være en kvinde med alting på plads, du virker så hamrende sikker i dig selv, I like it, bare et lille thumbs up til dig 

Til ts. du har allerede skrevet til ham, han skal nok svare dig hvis han får lyst til det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.