Anonym skriver:
Hejsa.
Jeg har skrevet med en sød fyr i en måned ca. Vi har det så hyggeligt og kemien er bare i top, men jeg er desværre blevet i tvivl om han vil have et forhold eller kun hygge.
Det der gør mig i tvivl at han kun prøver at have sex med mig (vi har ikke haft sex sammen) eks. I lørdags var vi sammen i et par timer, hjemme ved ham, det var mening at vi skulle se film sammen. Det eneste han prøvede på er at komme i bukserne på mig, da jeg afviste ham så var han tilbageholdende hele tiden.
Skrev til ham igår hvad formålet var om det var er et forhold han var ude efter eller bare sex. Han svarede ikke på det, han har ikke skrevet side.
Syntes i at jeg skulle skrive til ham?
Altså, jeg hopper jo altid i kanen med det samme. Hvis den seksuelle kemi ikke er der, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle bruge min tid på den fyr. Måske han bare har det på samme måde, og er frustreret over at han efter 3 dates ikke er nået nogle vegne. Når du så ovenikøbet bliver halvfornærmet over at han er vild efter at komme i bukserne på dig, så kan jeg egentlig godt forstå hvis han bliver lidt opgivende.
Hvis en fyr havde skrevet sådan til mig efter 3 sexløse dates, så var jeg løbet skrigende væk. Også selvom jeg var interesseret i mere end bare sex.
Men det er selvfølgelig også muligheden at han bare gerne vil have noget fisse og ikke så meget andet.
Og til dit spørgsmål: Nej, du skal ikke skrive til ham. Du har stillet ham et spørgsmål. Hvis han ikke svarer, er det fordi han ikke vil svare.
Anmeld
Citér