Sprunget blodkar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2015

xStinepigen

Er ret sikker på jeg enten har vristet et blodkar, eller haft en kontsktblødning.. Havde sex med manden i går, var på toilet hurtigt lige efter, og gik i seng og sov.. Da jeg stod op styrt blødende jeg .. Vil beskrive det som når man får blodnæse.. At man totalt styrtbløder lige kort.. Og kort efter Pletbløder.. Hvor længe er det normalt at pletbløde?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

xStinepigen

2. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

xStinepigen skriver:

Er ret sikker på jeg enten har vristet et blodkar, eller haft en kontsktblødning.. Havde sex med manden i går, var på toilet hurtigt lige efter, og gik i seng og sov.. Da jeg stod op styrt blødende jeg .. Vil beskrive det som når man får blodnæse.. At man totalt styrtbløder lige kort.. Og kort efter Pletbløder.. Hvor længe er det normalt at pletbløde?? 

Ville ikke gå uden at efterlade en krammer og hører om det stoppede med at bløde og alting er i orden ..

Anmeld Citér

2. juni 2015

xStinepigen

Jegkiggerpåfugle skriver:

Ville ikke gå uden at efterlade en krammer og hører om det stoppede med at bløde og alting er i orden ..

Tak 

pletbløder stadig lidt, men endnu ingen smerter 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

xStinepigen skriver:

Tak 

pletbløder stadig lidt, men endnu ingen smerter 

Har du kontaktet lægen? 

Det burde du næsten hvis du er bekymret

Anmeld Citér

2. juni 2015

xStinepigen

Har du kontaktet lægen? 

Det burde du næsten hvis du er bekymret

Jeg var der i går, men han kunne ikke Helle hvor det kom fra, da han kok ville gøre mere skade en gavn, så fik en tid i dag pp akut modtagelsen hos gynækologen . De ville først se mig i dag, da de mener det nok er en kontsktblødning . Pletbløder også kun så lidt nu, at jeg ikke rigtigt kan se hvad farve det har, og det kommer kun når jeg tørre mig. Så håber alt okay! Skal afsted klokken 13

Anmeld Citér

2. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

xStinepigen skriver:

Jeg var der i går, men han kunne ikke Helle hvor det kom fra, da han kok ville gøre mere skade en gavn, så fik en tid i dag pp akut modtagelsen hos gynækologen . De ville først se mig i dag, da de mener det nok er en kontsktblødning . Pletbløder også kun så lidt nu, at jeg ikke rigtigt kan se hvad farve det har, og det kommer kun når jeg tørre mig. Så håber alt okay! Skal afsted klokken 13

Det var godt at få en henvisning - er alt som det skal være? <3

Anmeld Citér

2. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg fik også en styrtblødning da jeg var gravid med min datter i uge 11, pletblødte nogen uger efter, jeg blev henvist til scanning og det var bare en lille blodansamling under livmoderen, ikke noget alvorligt. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

xStinepigen

Det var godt at få en henvisning - er alt som det skal være? <3

Baby havde det godt . Har muligvis celleforandringer  

Anmeld Citér

2. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

xStinepigen skriver:

Baby havde det godt . Har muligvis celleforandringer  

Dejligt at få bekræftigelse på at baby havde det godt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.