Gravid eller symptomer pga. p-pillestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige babybrugere

Jeg har lige et spørgsmål. 

Lige lidt info:
Stoppede med p-piller d. 13/5
Fik mens d. 18/5
Mulig ægløsning (ægløsningsslim) d. 27/5

Testede 28/5 fordi jeg virkelig har på fornemmelsen at jeg er gravid (ved godt det for tidlig i forhold til denne cyklus). Den var svagt positiv efter tid. 

Testede igen 30/5 - helt negativ. 

Nu er jeg bare i tvivl om jeg kan teste d. 10/6 eller 15/5? Nogen der kan hjælpe med det?

Er lidt usikker på om mine symptomer skyldes evt. graviditet eller om det er p-pillestop der kan gøre det? :/ '

Indtil nu er jeg en del mere træt, mere svimmel og har meget kvalme :/ 
Det skal lige siges, at jeg hurtig mærker forandringer i min krop (er særlig sensitiv og det viser sig bl.a. på den  måde). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej alle dejlige babybrugere

Jeg har lige et spørgsmål. 

Lige lidt info:
Stoppede med p-piller d. 13/5
Fik mens d. 18/5
Mulig ægløsning (ægløsningsslim) d. 27/5

Testede 28/5 fordi jeg virkelig har på fornemmelsen at jeg er gravid (ved godt det for tidlig i forhold til denne cyklus). Den var svagt positiv efter tid. 

Testede igen 30/5 - helt negativ. 

Nu er jeg bare i tvivl om jeg kan teste d. 10/6 eller 15/5? Nogen der kan hjælpe med det?

Er lidt usikker på om mine symptomer skyldes evt. graviditet eller om det er p-pillestop der kan gøre det? :/ '

Indtil nu er jeg en del mere træt, mere svimmel og har meget kvalme :/ 
Det skal lige siges, at jeg hurtig mærker forandringer i min krop (er særlig sensitiv og det viser sig bl.a. på den  måde). 

Jeg ville vente med at teste til cirka 30 dage efter sidste menstruations først dag. De symptomer du mærker, hænger sandsynligvis sammen med at du er stoppet på pillerne, eller også er det psykisk (eller også er du gravid selvfølgelig, men de symptomer kan sagtens komme af andre årsager).

Prøv at tage det lidt roligt med testeriet, man kan nemt køre sig selv helt op.  Kan godt forstå at det er kompliceret i starten efter pillestop, da man jo reelt ikke ved hvor lang ens cyklus er.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville vente med at teste til cirka 30 dage efter sidste menstruations først dag. De symptomer du mærker, hænger sandsynligvis sammen med at du er stoppet på pillerne, eller også er det psykisk (eller også er du gravid selvfølgelig, men de symptomer kan sagtens komme af andre årsager).

Prøv at tage det lidt roligt med testeriet, man kan nemt køre sig selv helt op.  Kan godt forstå at det er kompliceret i starten efter pillestop, da man jo reelt ikke ved hvor lang ens cyklus er.

Okay. Var bare i tvivl når nu jeg tror jeg havde ægløsning så kort efter mens. 
Normalt ville jeg nemlig heller ikke teste før mindst 4 uger efter sidste mens første dag. 

Så regner jeg med tidligst at kunne teste 18/6. Medmindre jeg selvfølgelig ikke føler for det der eller mens er kommet i mellemtiden Tak for hurtig svar 

Anmeld Citér

1. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Okay. Var bare i tvivl når nu jeg tror jeg havde ægløsning så kort efter mens. 
Normalt ville jeg nemlig heller ikke teste før mindst 4 uger efter sidste mens første dag. 

Så regner jeg med tidligst at kunne teste 18/6. Medmindre jeg selvfølgelig ikke føler for det der eller mens er kommet i mellemtiden Tak for hurtig svar 

Man kan have ægløsningsslim i op til 5 dage inden ægløsningen. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Man kan have ægløsningsslim i op til 5 dage inden ægløsningen. 

Okay. Var ikke klar over, at det kunne komme så meget før

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.