Sidste forsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juni 2015

FrkHS

Jeg blev i torsdags insemineret for sidste gang. Det er mit 7. og sidste iui-forsøg. Lægerne på Holbæk har besluttet at hvis dette ikke fører til graviditet denne gang, skal jeg starte op i ivf. 

Jeg har testdag D. 11/6 hvor jeg skal have taget blodprøve, og allerede nu har jeg en stærk følelse af at den ikke er der denne gang heller. Har alle de velkendte ovitrelle-symptomer såsom træthed, hovedpine, øget appetit og forstoppelse. 

Jeg synes det er hårdt at det her forsøg højest sandsynligt heller ikke bære frugt, og jeg nu lidt står ved næste skridt. Har hele tiden set i ivf som noget rimelig angstprovokerende, på trods af at folk siger det ikke er nær så slemt som man tror

Er der andre i samme situation som står over for deres første ivf?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

esioul

FrkHS skriver:

Jeg blev i torsdags insemineret for sidste gang. Det er mit 7. og sidste iui-forsøg. Lægerne på Holbæk har besluttet at hvis dette ikke fører til graviditet denne gang, skal jeg starte op i ivf. 

Jeg har testdag D. 11/6 hvor jeg skal have taget blodprøve, og allerede nu har jeg en stærk følelse af at den ikke er der denne gang heller. Har alle de velkendte ovitrelle-symptomer såsom træthed, hovedpine, øget appetit og forstoppelse. 

Jeg synes det er hårdt at det her forsøg højest sandsynligt heller ikke bære frugt, og jeg nu lidt står ved næste skridt. Har hele tiden set i ivf som noget rimelig angstprovokerende, på trods af at folk siger det ikke er nær så slemt som man tror

jeg havde svært ved at acceptere springet fra iui til ivf, tror det var grundet det var sidste "stop" inden adoption.

Anmeld Citér

1. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

FrkHS skriver:

Kære du

Jeg synes ligeledes at overgangen fra IUI til IVF var rigtig svær at kapere. Det føltes så meget mere indgribende og "alvorligt" og jeg var ikke helt klar på at acceptere at vi virkelig var nået dertil.

Da vi så først kom igang, oplevelse jeg det faktisk lidt som en lettelse. Nu var der nogle andre som "tog over" og havde ansvaret for at "gøre mig gravid". Jeg skulle bare tage mine hormoner og dukke op til scanningerne- og så var det deres arbejde for resten. 

Jeg oplevelse første IVF som det mest stressende, hvorimod anden gang var lettere. Det samme var ventetiden på svaret - man kan åbenbart vende krop og psyke til meget, når man skal. 

Alt det bedste til dig. 

Kh Signe

www.ErDuHerIkkeSnart.Wordpress.com 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.