Graviditets puden... Virker den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2015

Jn81

Ja, overskriften siger jo sig selv... Har luret på den der graviditets pude til omkring 799kr (mener jeg det var)

er der nogle som har erfaringer med den? Virker den eller er det noget opreklameret l...?!? Og hvor langt var i henne da i begyndte at bruge den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
FruNielsen81 skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv... Har luret på den der graviditets pude til omkring 799kr (mener jeg det var)

er der nogle som har erfaringer med den? Virker den eller er det noget opreklameret l...?!? Og hvor langt var i henne da i begyndte at bruge den? 

Jeg har ikke selv prøvet den, men jeg tænker, at en ammepude ville have samme effekt langt hen ad vejen, selvom den er mindre? Og så er den billigere og kan bruges til mange(!) andre formål.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Fremad

Jeg havde en fra lidl... Jeg ville ikke kunne have undværet min....

Men den kostede kun 100 kr men havde jeg vidst den hjalp mig så meget så havde jeg ikke tøvet med at give meget mere... 

Anmeld Citér

1. juni 2015

ErDetSnartNU

Ellos har en til 350 kr

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mom2

FruNielsen81 skriver:

Har ikke erfaring med den, da jeg bruger min dyne i stedet

Anmeld Citér

1. juni 2015

Beem82

Jeg har også den fra Lidl til 100kr. I første graviditet brugte jeg den da maven begyndte at være stor, men synes det var noget bøvl at rode rundt med den i sengen så droppede den i en periode og brugte en almindelig pude til maven. Blev så hårdt ramt af symfyseløsning og prøvede at bruge gravidpuden igen. Og i løbet af få dage var problemerne gevaldigt reduceret, jeg sov om natten og havde nærmest ikke ondt om dagen. Var selv meget overrasket over hvor stor forskel den gjorde. Det var virkelig en lifesaver!

Jeg er gravid igen og har fundet den frem, men endnu ikke taget den i brug, da jeg ikke endnu bøvler ret meget med bækkenet. Men skal bare mærke det mindste, så kommer den med i seng!

Anmeld Citér

1. juni 2015

modesty

Jeg brugte bare en tynd/slatten/formbar pude under maven og en fast pude mellem benene, det fungerede fint.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Frk.S

Nu ved jeg ikke lige hvordan den er, den du skriver om.

Men jeg har også den fra Lidl til 100 kr. og den brugte jeg en del i perioder. Jeg synes den var god. Men til den pris du skriver, så ville jeg aldrig have købt den - synes det lyder lidt voldsomt. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Babygirl2014

Som de andre siger: graviditetspuden fra Lidl  Den var fantastisk da jeg var gravid, da jeg døjede meget med ben der sov. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.