Shit, så skete det for mig! (Utroskab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2015

Anonym trådstarter

Gennem det sidste halve år har jeg set en fyr, som jeg blev kærester med. Jeg introducerede ham for min søn og har aldrig været mere lykkelig. Her var manden i mit liv, ham som jeg skulle blive gammel med. Lykken ville jo nærmest ingen ende tage, lige til i nat, hvor jeg fik en sandhed eller to af vide. Mens han har set mig har han bibeholdt et seksuelt forhold til sin ex, og også ret omfattende endda. 

Aldrig i mit liv har noget gjort så ondt. Jeg har fået revet mit hjerte ud og trådt det i stykker. Min søn er hos sin far og det giver mig alt for meget tid til at tænke. Jeg elskede den mand så højt. Hvis det ikke var for min søn, havde livet ikke været værd at leve mere. Av det gør ondt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Gennem det sidste halve år har jeg set en fyr, som jeg blev kærester med. Jeg introducerede ham for min søn og har aldrig været mere lykkelig. Her var manden i mit liv, ham som jeg skulle blive gammel med. Lykken ville jo nærmest ingen ende tage, lige til i nat, hvor jeg fik en sandhed eller to af vide. Mens han har set mig har han bibeholdt et seksuelt forhold til sin ex, og også ret omfattende endda. 

Aldrig i mit liv har noget gjort så ondt. Jeg har fået revet mit hjerte ud og trådt det i stykker. Min søn er hos sin far og det giver mig alt for meget tid til at tænke. Jeg elskede den mand så højt. Hvis det ikke var for min søn, havde livet ikke været værd at leve mere. Av det gør ondt!

Jeg sender dig masser kram!

hvor er det uretfærdig at han tror han kan tillade sig at træde sådan på dit hjerte!

ligemeget hvad så glem ALDRIG at det så ikke er dit tab, men hans. 

Jeg ved godt hvor ondt det gør, så jeg forstår dig!

Anmeld Citér

31. maj 2015

Bebe89

Puha, sikke en mavepuster! Det er jeg ked af på dine vegne. til dig!

Anmeld Citér

31. maj 2015

Lisbeth1985

31. maj 2015

SandraXOXO

Sikke et råddent menneske han er  Det gør mig så ondt på dine vegne. Da min ekskæreste var mig utro gik min verden også bare under. Kunne slet ikke se hvordan jeg nogensinde skulle komme videre. Men man kommer heldigvis videre, det tar bare lidt tid. Så hold ud. Hvordan fandt du ud af utroskaben? 

Anmeld Citér

31. maj 2015

PernilleogLouis

Åh nej kæmpe kram til dig 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sikke et råddent menneske han er  Det gør mig så ondt på dine vegne. Da min ekskæreste var mig utro gik min verden også bare under. Kunne slet ikke se hvordan jeg nogensinde skulle komme videre. Men man kommer heldigvis videre, det tar bare lidt tid. Så hold ud. Hvordan fandt du ud af utroskaben? 

Hvor er jeg glad for at høre der er håb! I første omgang sagde han selv i nat at de havde været sammen en enkelt gang. I dag taler jeg så med min veninde, som er en fælles veninde for mig og hans ex, og som kan kaste lys over sagen på en anden måde. Hun kan fortælle at ex'en i går fortalte vores veninde om omfanget og om at det havde været meget omfattende. Med hende var det sex, men med mig var det kærligheden, selvom vi havde sex dagligt også. Føler mig misbrugt og udnyttet. Føj!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.