Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

sagen er at vi aldrig har været ude og rejse som sådan. Men NU skal det være her til sommer. Vi er 2 voksne og 3 børen. Vi vil gerne have en flot stand og gerne azurblåt hav  min kærestes dreng drømmer om at svømme med delfiner, så hvis man kunne få det med er det en fordel. Det skal være til en overkommelig pris og være et familievenligt sted, hvad har i af forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hej baby.dk

sagen er at vi aldrig har været ude og rejse som sådan. Men NU skal det være her til sommer. Vi er 2 voksne og 3 børen. Vi vil gerne have en flot stand og gerne azurblåt hav  min kærestes dreng drømmer om at svømme med delfiner, så hvis man kunne få det med er det en fordel. Det skal være til en overkommelig pris og være et familievenligt sted, hvad har i af forslag? 

Min mand, svigermor og je var sidste år i Tyrkiet... På dette hotel... Det er SUPER børbevenligt med egen strand og kæmpe børnepool... Alle mulige aktiviteter for børn og unge.... Selvom det er et familie hotel var det en fornøjelse at være der tre voksne uden børn... Der er så rent, pænt og flot over det hele.... Det skal dog siges at det ligger i en lille by som ser meget slidt ud udenfor murene men helt igennem fantastisk indenfor murene... Man behøver faktisk ikke bevæge sig udenfor hotellet da der er alt her... De arrangere også div ture (så om der er mulighed for delfin kig ved jeg ikke) vi var dog ikke på nogle ture da det var REN afslapnings ferie... Hotellet er et all inclusive og der er noget for alle (ja der er lidt af det samme hver dag men nu hører vi ikke til dem som forlanger NOMA tilstande på et all inclusive ophold) der er faktisk mulighed for mad fra morgen til aften da man bare går i snack baren når restauranten er lukket i løbet af dagen (udenfor de tre hovedmåltidet) men kan helt klar anbefale dette hotel... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Er du klar over at delfinsvømning i mange tilfælde er dyreplageri?

ellers prøv at læs lidt om det 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

Det ser dejligt ud Frunielsen  troldemommi:det havde jeg ikke tænkt over men tak for informationen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.