Ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
2 synes godt om
31. maj 2015

Anonymtpar

Hvor køber i ægløsningsteste og hvor tit skal man tage dem? :-)

Er det nok at starte et par dage før forventet æl eller skal man tage dem i hele cyklussen for at være sikker på at ramme æl dagen? :-)'

God dag til alle :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonymtpar skriver:

Er det nok at starte et par dage før forventet æl eller skal man tage dem i hele cyklussen for at være sikker på at ramme æl dagen? :-)'

Man kan købe dem rigtig billigt på Amazon. Jeg betalte vist 100 kr for 50 test. Jeg tager dem én gang om dagen, startende fra et par dage efter end menstruation, måske to hvis jeg synes den næsten er positiv. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anpau

Anonymtpar skriver:

Jeg køber mine ægløsnigstests på billigeteste.dk

Hvornår man skal starte i sin cyklus, er svært at sige. Hvis det er første gang du skal bruge dem, vil jeg foreslå dig at begynde at teste fra omkring dag 8 i din cyklus. Du skal huske at når ægløsningstesten er positiv, så går der 24-48 timer, før du rent faktisk har ægløsning. Og så er det ellers bare at teste hver dag, indtil teststregen er ligeså tydelig som kontrolstregen.

Finder du ikke din ægløsning i første cyklus, vil jeg anbefale dig at starte tidligere end dag 8. Internettet er fyld med "gode råd" som siger, at ægløsningen finder sted midt i ens cyklus, på dag 14 (hvis ens cyklus er 28 dage). Men det er faktisk de færreste kvinder der rent faktisk har en cyklus på 28 dage. Desuden kan du heller ikke regne med, at din menstruation falder 14 dage efter ægløsning, som der også står mange steder på nettet. 

Jeg håber du kan bruge svaret til noget. Desuden har jeg skrevet lidt om testene jeg bruger  her.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonymtpar

Astoria skriver:

Man kan købe dem rigtig billigt på Amazon. Jeg betalte vist 100 kr for 50 test. Jeg tager dem én gang om dagen, startende fra et par dage efter end menstruation, måske to hvis jeg synes den næsten er positiv. 

Har du et link, til der hvor du køber dem?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.