Love Angel skriver:
hey i søde damer herinde
vil prøve at gør det her kort.
På en højskole jeg engang gik på lærte jeg min x veninde at kende. Desværre kom der en dag hvor hun stak mig i ryggen, og bedraget mig og bryd min tillid til hende.
Det her er måske lidt svært at tro for jer men af personelig oversager har jeg været udvinde pige.(forstået på den måde at jeg viste ikk hvad rki fx betyd.) I min sitation nu har det været nødvendig at have den viden den dag hvor alt skete.
Hun narret mig og fik mig til at skrive under på papir med to mobiler som hende og hendes veninde kan få. Men at aftalen er at hun
betaler men at det bare tlf der stå i mit navn. Tiden gik og problemerne begyndte at komme. Hun tog tlf fra veninde pga hun ikk betalte det var godt men kort tid efter betalte min x veninde heller ikk selv. Det endte efter flere måneders jagten efter hende at få de penge som jeg var nød til at betale til sidst. Det fik jeg tilbage fra hende efter flere måneders jagt efter hende. Og fik stoppet begge mobiler osv. Men beløbet der er tale om som jeg måtte betale for ellers vil det blive dyre med gebyr hvis der går længere tid. Men beløbet der er tale om som jeg betalte for var lidt over 4000 kr Men det var ikk slut der. Efter ca 2 år få jeg et brev fra det selskab igen og viste sig at hun har ikk afdraget færdig på de 2 mobiler. Så jeg kontaktet hende og vi fik en snak om det og at hun vil D.1/1/15 give mig de penge igen. Men så kom den tid og 3 måneder hver dag mindet hende om de penge. Indtil for 2 måneder siden bryd hun helt ud i fjæset på mig bare ud af den blå og sagde. At jeg ikk har ret til nogen penge og at hun skylder ikk mig noget og at jeg bare kan gå rettens vej hvis jeg vil have penge af hende.
Jeg bliv self gal chokket og følt mig så meget stukket i ryggen så jeg begyndte og svine hende til og fortalte hende hvilket kælling og bedrager hun er og at jeg vil have de penge hun skylder mig nu.
Og undskyld mit sprog men ( den kælling anmeldt mig,MIG SOM STOLEDE BLINDT PÅ HENDE OG VAR DER ALTID FOR HENDE. Så anmelder hun mig for CHIKANE) 

jeg har aldrig i mit vildeste mareridt troede at der fandtes sådan nogle mennesker
en politi assistent var i mellem os i 2 måneder for komikation. Normalt Tar de sig ikk af sådan nogle så sager sagde han til mig da han ringet til mig. Men Da han ikk har hørt fra hende siden hun anmeldt mig lyd han til han ikk kan gøre noget så tog sagen i mit eget hånd igen og kontaktet hende og bedt om de penge hun skylder mig. Men så sendt som i går aftes fik vi en fælles besked om at vi selv skal løse vores problem men at chikane er ikk kun trusler men også omfanget af sms'er /mails.
Jeg har så efter flydende efter den mail har jeg behersket mig med kun ordet jeg vil have mine penge. Men at hun stadig nægter at give mig dem. Og det skal lige siges at jeg første gang hørte ordet chikane og hvad det betyd at det er hvis man truer. Og ham politi assistent aldrig nævnt overfor mig at chikane ikk kun er trusler men også grimme ord og omfanget af sms'er /mails.
SÅ HVAD NU ER JEG NU DEN SKYLDIG? ER DET NU MIG DER ER SKURKEN OG DEN ONDE I DET HER?????
Vil i ikk nok fortælle mig er det mig der er skurken uden jeg selv ved det?????
Nej du er ikke skurken.
Jeg vil sige at du er blevet offer for en svindler(eller en begyndende), og hun nu slår igen, fordi hun ikke har tænkt sig at betale de penge tilbage. Hun har fundet et offer, og hun har brugt dine gode tro til at udnytte dig.. Og det gør dig til offeret.
Jeg vil ikke banke dig i hovedet med at sige at derfor man ikke skal lave sådan nogle aftaler, især for to andre, for det ved du godt nu og du har det slemt nok i forvejen.
Jeg tror desværre ikke at politiet kan gøre noget ved det, for du kan ikke bevise at du ikke har fået pengene.
Der var nogle programmer om svindlere på DR1(ved ikke om de stadigvæk lægger inde på hjemmesiden), men der kan man se hvordan svindlere kan arbejde.
Jeg ved ikke om der er så meget andet at gøre end at betale de penge, og så melde hende for svindel(hvis man kan det)
Og så lad vær med at lav sådan nogle aftaler igen. Sæt aldrig dit navn på andres ting.
Men hvor kan jeg blive arrig over sådan nogle mennesker..