Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder: Hvornår gik i fra negativ til positiv test? Nok mest til jer der gik over tid " /> Er selv enten 4+0 eller 4+2 og har INGEN tegn på mens, men har heller ingen positive test.. endnu....
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testene negativ på Valmed fra Netto og positiv på Unistep fra Matas, da jeg var 4+2. Det er 11 måneder siden og jeg har en lille pige på næsten tre måneder nu.
Prøv et andet mærke test.
3 uger over tid fik jeg en meget positiv test :-) Dog var det fordi min cyklus var længere end den havde været førhen :-)
Sent og sent.. Men nu svarer jeg alligevel
jeg testede først positiv 4+3. Og det var ultra ultra svagt. Det var nærmest mest bare en skyggestreg. Den blev fin positiv et par dage efter
naj88 skriver: Jeg testene negativ på Valmed fra Netto og positiv på Unistep fra Matas, da jeg var 4+2. Det er 11 måneder siden og jeg har en lille pige på næsten tre måneder nu. Prøv et andet mærke test.
Jeg har prøvet de fra ebay, valmed og de fra rema... Må bare se de næste par dage :-)
SDD skriver: Sent og sent.. Men nu svarer jeg alligevel jeg testede først positiv 4+3. Og det var ultra ultra svagt. Det var nærmest mest bare en skyggestreg. Den blev fin positiv et par dage efter
Det var bare det jeg skulle hører :-) Skulle nok bare have skrevet over tid :-) Tak for svar :-)
Anna2706 skriver: 3 uger over tid fik jeg en meget positiv test :-) Dog var det fordi min cyklus var længere end den havde været førhen :-)
Ja okay :-) Jeg krydser for mig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128