Sat sig fast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2015

HVPigen

Jeg var til jm i uge 31 der mente de hun lagde med hovedet ned af. Hun havde selvfølgedig masser af tid endnu til at sætte hovedet fast. 
men er kommet til at tænke på hvis hun nu ikke gør det så skal de jo "vende" hende..  gør det ondt? tænker at det må der gør pokkers ondt at de skal tage ved min mave og vende hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Panther

Profilbillede for Panther
HVPigen skriver:

Jeg var til jm i uge 31 der mente de hun lagde med hovedet ned af. Hun havde selvfølgedig masser af tid endnu til at sætte hovedet fast. 
men er kommet til at tænke på hvis hun nu ikke gør det så skal de jo "vende" hende..  gør det ondt? tænker at det må der gør pokkers ondt at de skal tage ved min mave og vende hende 

Hvis hun ligger med hovedet nedad, så skal de jo ikke vende hende.. Og der er masser af tid tilbage, hvor hun kan nå at sætte sig fast. Mener (uden at være helt sikker), at de gennemsnitligt sætter sig fast i uge 36-37 ved førstegangsfødende og endnu senere ved flergangsfødende (som i op til et par dage før).

Men jo, man kan forsøge at vende barnet og jo, det gør ondt. Hvis det ikke lykkes, så kan man føde barnet i sædestilling eller få foretaget et kejsersnit afhængigt af situationen.

Anmeld Citér

30. maj 2015

Steffecph

Min pige satte sig aldrig fast. Heller ikke da jeg var 10 cm åben.. så bare rolig :-)

Anmeld Citér

30. maj 2015

Steffecph

Og jeg fødte helt normalt.  Havde tilmed en hurtig og nem fødsel på 3 1/2 time... 

Anmeld Citér

3. juni 2015

HVPigen

Uha lyder jo super rent , jamen jeg forstod nemlig heller ikke det med når hun lagde med hovedet ned af men hun sad ikke fast for så tænkte jeg så ville hun jo kunne vende hovedet op af igen  

Puha jeg vidt lidt dum, men alting er ikke så logisk for mig endnu hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.