Update: Spise alene på restaurant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
9 svar
37 synes godt om
29. maj 2015

Flødebollen

Jeg gjorde det!!!! 1,5 time i bedste selskab - mit eget. Jeg var på sushi/kinesisk restaurant og jeg nød det, omend de første 10 min var grænseoverskridende og at selve indehaveren grinte af mig, da jeg bekræftede at det kun blev mig. Fik en skod placering, men jeg har i dag investeret i en tegne/mindfullness bog, hvor man skal farvelægge forskellige japansk-inspirerede tegninger. Den havde jeg med og en masse tusser. Hold kæft det var kæft. Koblede bare fra i hjernen og jeg fokuserede kun på nu'et og de her streger og farver. 

Jeg har rigtig meget om ørerne for tiden og er sågar sygemeldt pga stress og depression. Halleluja. Sådan går det når man er en skrøbelig skabning og belastningen bliver for stor og de negative oplevelser fylder for meget.

er stolt over mig selv. Overvandt min frygt, og det var skønt. Nu plejer jeg mig selv efter et langt, varmt bad, på sofaen med rødvin og snolder og en masse levende lys .

jeg vedhæfter lige billeder fra bogen- den koster kun 79,95 i Bøger&Papir

tusind tak for alle jeres bidrag i den anonyme debat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

TNBC

Flødebollen skriver:

Jeg gjorde det!!!! 1,5 time i bedste selskab - mit eget. Jeg var på sushi/kinesisk restaurant og jeg nød det, omend de første 10 min var grænseoverskridende og at selve indehaveren grinte af mig, da jeg bekræftede at det kun blev mig. Fik en skod placering, men jeg har i dag investeret i en tegne/mindfullness bog, hvor man skal farvelægge forskellige japansk-inspirerede tegninger. Den havde jeg med og en masse tusser. Hold kæft det var kæft. Koblede bare fra i hjernen og jeg fokuserede kun på nu'et og de her streger og farver. 

Jeg har rigtig meget om ørerne for tiden og er sågar sygemeldt pga stress og depression. Halleluja. Sådan går det når man er en skrøbelig skabning og belastningen bliver for stor og de negative oplevelser fylder for meget.

er stolt over mig selv. Overvandt min frygt, og det var skønt. Nu plejer jeg mig selv efter et langt, varmt bad, på sofaen med rødvin og snolder og en masse levende lys .

jeg vedhæfter lige billeder fra bogen- den koster kun 79,95 i Bøger&Papir

tusind tak for alle jeres bidrag i den anonyme debat

Super sejt...

Anmeld Citér

29. maj 2015

flowerpot3

Fedt du gjorde det og det har været en positiv oplevelse   God vind fremover 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hvor fedt at du gjorde det! Godt gået og super at du fandt noget at lave som gjorde at du koblede fra! ����

Den "malebog" du har købt er virkelig fantastisk! Vi har en lignende, som min mor gav min datter. Min datter og jeg elsker at male i den og jeg slapper også totalt af når jeg bare sidder og hygger på den måde!

God weekend

Anmeld Citér

29. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvor er det bare godt gået!!!

Super fedt med lidt kvalitetstid med sig selv

Anmeld Citér

29. maj 2015

Flødebollen

SDD skriver:

Hvor er det bare godt gået!!!

Super fedt med lidt kvalitetstid med sig selv

Er også mega stolt

Anmeld Citér

29. maj 2015

LouiseEm

Fedt! Godt gået! Hvor er den seje malebog fra? Jeg tegner og maler tit som afslapning, og har ikke flere tomme bøger

Anmeld Citér

29. maj 2015

Flødebollen

LouiseEm skriver:

Fedt! Godt gået! Hvor er den seje malebog fra? Jeg tegner og maler tit som afslapning, og har ikke flere tomme bøger

Den er købt i bøger og papir

Anmeld Citér

29. maj 2015

Bebsen

Sådan! Sejt! Respekt! God weekend! 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Mama85

Sådan, det var sgu sejt af dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.