Ny som babysitter. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
8 svar
4 synes godt om
29. maj 2015

debattør-33919

Jeg er en ung kvinde på 20 år, som har fået job som babysitter, men da jeg ikke har så meget erfaring, søger jeg svar på et par spørgsmål. Jeg har passet de to børn på 4 og 6 år for nyligt, men oplever at de tester mine grænser noget så grusomt :-P. Det er feks noget med at de selv henter snoller i skabene, ikke sidder ordentligt ved bordet osv.. Jeg siger konsekvent fra hver gang, men alligevel bliver de ved. indimellem prøver de også at bilde mig ind at de må noget, som de egentlig ikke må, og indimellem kan jeg faktisk godt være i tvivl om det nu også er sådan. Er der nogen der har nogle gode råd, til hvaf jeg kan stille op, så jeg heller ikke bare er den kedelige babysitter, som de helst ikke vil have på besøg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

serinasmor

Jeg ville forsøge at få afklaret reglerne med forældrene inden næste gang ... Så ved du hvor du står

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

debattør-33919 skriver:

Jeg er en ung kvinde på 20 år, som har fået job som babysitter, men da jeg ikke har så meget erfaring, søger jeg svar på et par spørgsmål. Jeg har passet de to børn på 4 og 6 år for nyligt, men oplever at de tester mine grænser noget så grusomt :-P. Det er feks noget med at de selv henter snoller i skabene, ikke sidder ordentligt ved bordet osv.. Jeg siger konsekvent fra hver gang, men alligevel bliver de ved. indimellem prøver de også at bilde mig ind at de må noget, som de egentlig ikke må, og indimellem kan jeg faktisk godt være i tvivl om det nu også er sådan. Er der nogen der har nogle gode råd, til hvaf jeg kan stille op, så jeg heller ikke bare er den kedelige babysitter, som de helst ikke vil have på besøg?

Du er nød til at spørge forældrene om hvordan reglerne er, omkring at tage slik selv, når man sidder ved blrde, hvad der sker, når de ikke hører efter..

Børnene skal vide at det er dig der bestemmer, ellers vil de hive dig rundt og fortælle dig alt muligt.. (jeg er selv barnepige, og har været det i over 15år) 

du er nød til at stå fast,  du skal ikke kunne være den sjove, men også den voksne og alvorlige.. 

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

Det er ikke for at være kritisk, jeg undre mig bare.

I går var der en debattør-33911 der ledte efter "job" og i dag er der debattør-33919, der har et job(det samme som blev søgt om i går) Så jeg undre mig bare, især fordi det eneste der er forskel på navnene er at tallene er byttet rundt.

Anmeld Citér

29. maj 2015

GUSO

Yurie skriver:

Det er ikke for at være kritisk, jeg undre mig bare.

I går var der en debattør-33911 der ledte efter "job" og i dag er der debattør-33919, der har et job(det samme som blev søgt om i går) Så jeg undre mig bare, især fordi det eneste der er forskel på navnene er at tallene er byttet rundt.

Hvis du søger på profil navnet debattør så er der vidst 5-6 stks fælles for dem alle er at de har oprettet én debat samme dag som de har oprettet deres profil og så er det det!! Syntes også det virker lidt lurvet 

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

GUSO skriver:

Hvis du søger på profil navnet debattør så er der vidst 5-6 stks fælles for dem alle er at de har oprettet én debat samme dag som de har oprettet deres profil og så er det det!! Syntes også det virker lidt lurvet 

Så det er endnu en af de der bare opretter noget og forsvinder.
Jeg kunne bare lige husker de to, fordi det var de sidste to dage.

Mærkeligt at folk ikke har noget bedre at tage sig til.

Anmeld Citér

29. maj 2015

GUSO

Yurie skriver:

Så det er endnu en af de der bare opretter noget og forsvinder.
Jeg kunne bare lige husker de to, fordi det var de sidste to dage.

Mærkeligt at folk ikke har noget bedre at tage sig til.

Ja og hvorfor?? Det er da mystisk... 

Anmeld Citér

29. maj 2015

TNBC

GUSO skriver:

Ja og hvorfor?? Det er da mystisk... 

Ja, hvad får de ud af det?

Der var en på en anden side, der skrev de mest ÅNDSVAGE indlæg, og hvis man sagde hende imod, blev der råbt tilbage, og at det var kun hende der havde ret, og vi var bare dumme idioter, og så var vi luder og vi blev ved med at skrive til hende(hvilket vi ikke gjorde)

Jeg forstår ikke hvad man får ud af det, hvorfor det er så sjovt... og at man kan sidde og skrive sådan nogle ting.

Anmeld Citér

29. maj 2015

mpr

debattør-33919 skriver:

Som 15-16 årig var jeg babysitter for 2 små piger en på 7 og en på 3 og de prøvede også rigtig grænser af, og det handler virkelig om at have toldmodighed med dem og snak med forældrene og få klarlagt alle reglerne så du ikke er i tvivl og børnene ikke kan bilde dig noget ind Man kan sagtens være den gode barnepige selvom man ikke giver lov til ting man ikke må Voksne er kedelige i visse tilfælde, men så snart børnene har lært dig at kende går det nok også nemmere så længe du ikke slækker på reglerne... Det er som med egne børn, de skal vide hvor de har dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.