Anonym skriver:
Ja sommetider har jeg næsten svært ved at trække vejret fordi der ikke er nok plads under brystet og mine bryster også er vokset helt tosset.
Ja noget af det om aften er helt klart oppustethed, men normalt plejer det at være helt væk om morgenen. Det er det slet ikke mere nu. Og føler mig ikke oppustet fra morgenen af. Men helt klart om aften at det fylder.
Ja du har nok ret. Men jeg har også store problemer med toiletbesøg. Har jeg haft i mange uger nu. Det må måske have en betydning os.
Det er så ubehageligt, når man ikke kan få vejret
og vægten fra brystet hjælper ikke ligefrem til det bedre. Det er bare tungt - og det bliver kun tungere fra nu af.
Så er du måske en af dem, der får en fin lille mave tidligt i graviditeten
Da jeg var gravid, kunne det ikke gå hurtigt nok med at få en fin gravid mave, jeg blev ikke ret stor siger alle. Jeg synes nu, at det var en fin størrelse til sidst, da jeg var meget tynd fra starten af.
Det er helt normalt at være mere oppustet om aftenen, ikke særlig sjovt, men en del af, at være gravid 
Det kan helt sikkert have en betydning med manglende toilet besøg eller besvær med det. Det kan skyldes forstoppelse pga hormoner - jeg døjede meget med forstoppelse, av av.
Anmeld
Citér