mulighed for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2015

Anonym trådstarter

God dag

Jeg tesede positiv på ægløsningstest igår kl 13:45 og kl. 23 fik en niven /stikken i højre side (omkring æggestokken) er det fordi jeg havde ægløsning . men kommer ægløsning ikke først dagen efter eller to dage efter positiv test?? 

Kan jeg overhoved ha en mulighed for at blive gravid hvis ægløsning var igår den 28 når jeg kun ha haft sex den 21-24-26 .

Ved godt i ikke kan svare 100% på om jeg bliver gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Ayasmor

Ubeskyttet sex  = mulighed for graviditet ��

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Ubeskyttet sex  = mulighed for graviditet ��

Hehe så meget ved jeg dog . men mere om min chance for graviditet er = 0 . men tænker bare at efter som vi sexede den 26 og han fik udløsning i mig må da der være en ok chance hvis jeg havde ægløsning igår 

Anmeld Citér

29. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

God dag

Jeg tesede positiv på ægløsningstest igår kl 13:45 og kl. 23 fik en niven /stikken i højre side (omkring æggestokken) er det fordi jeg havde ægløsning . men kommer ægløsning ikke først dagen efter eller to dage efter positiv test?? 

Kan jeg overhoved ha en mulighed for at blive gravid hvis ægløsning var igår den 28 når jeg kun ha haft sex den 21-24-26 .

Ved godt i ikke kan svare 100% på om jeg bliver gravid

Ægløsningen lægger indenfor 24-36 timer, så ja, din ægløsning kan godt have været der hvor du følte niv. 

Da jeg testede positivt på en æl test sexede vi kun den dag jeg havde positiv test, fordi jeg samme dag kl 11 om formiddagen følte Niv og stik. 

Hvis i havde sex D 26 og du havde æl D 28 kan du have stor mulighed for at være blevet gravid, da sæd kan leve i en i ca 4-6 døgn.

krydser for den er der 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ægløsningen lægger indenfor 24-36 timer, så ja, din ægløsning kan godt have været der hvor du følte niv. 

Da jeg testede positivt på en æl test sexede vi kun den dag jeg havde positiv test, fordi jeg samme dag kl 11 om formiddagen følte Niv og stik. 

Hvis i havde sex D 26 og du havde æl D 28 kan du have stor mulighed for at være blevet gravid, da sæd kan leve i en i ca 4-6 døgn.

krydser for den er der 

Ok håber også jeg er. Hvis ikke klør vi bare på igen næste mdr

Anmeld Citér

29. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Ok håber også jeg er. Hvis ikke klør vi bare på igen næste mdr

Ja, godt at være positiv  håber for jer 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ja man kan jo ikke gøre så meget ved det hvis det ikke er lykles denne gang . Men håber det er og Tak  

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ja man kan jo ikke gøre så meget ved det hvis det ikke er lykles denne gang . Men håber det er og Tak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.