Aha oplevelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
14 synes godt om
29. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Sad og skulle skrive sms til mellemstesønnen som er på tur med skolen i dag, og endte sms'en med "knus, Mor"... Og ja jeg har været MOR i 13 år, men indimellem rammer det mig alligevel, jeg er nogens mor, jeg er for en stund, det allervigtigste i deres liv... Wow ..

Kan I andre også få det sådan indimellem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mom skriver:

Sad og skulle skrive sms til mellemstesønnen som er på tur med skolen i dag, og endte sms'en med "knus, Mor"... Og ja jeg har været MOR i 13 år, men indimellem rammer det mig alligevel, jeg er nogens mor, jeg er for en stund, det allervigtigste i deres liv... Wow ..

Har kun været mor i 4 år, men JA jeg får de der aha øjeblikke hvor jeg føler mig så priviligeret over at have sådan en skøn søn og være HANS MOAR! <3

Anmeld Citér

29. maj 2015

Troldemommi

Mom skriver:

Åhhhhhh såå sødt, nu glæder jeg mig allerede til at jeg kan skrive sms'er til mine unger  men jeg må vist vente lidt, de er kun 3 og 1 år 

Anmeld Citér

29. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min datter blev 11 mdr igår, der blev næsten fældet en lille tåre.

Det er helt vildt at være nogens mor. Det er et kapitel man tager hul på, men som aldrig ender. Det er jo helt fantastisk

Jeg tror næsten det er verdens bedste og mest fornemste job

Nyd dagen og sol dig i dit virke

Anmeld Citér

29. maj 2015

Mama85

Det er intet mindre end fantastisk end at være nogens mor.. Nogle gange fanger jeg mig selv i at iagttage min den største, der efter sommerferien skal starte i skole, mens hun er fokuseret på noget..den smukke smukke pige med de mørke krøller, store øjne og lange øjenvipper..for at hun lige pludselig bryder i begejstring og kalder  mig for mor.. Eller bare at se blikket på de 2 små, hvor man bare kan se at jeg er den bedste, og bagefter for at de krammer mig med deres små arme og kysser mig overalt i hovedet med deres små læber. 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Mettefpigen

Jaaaa... Når bassen ud i det blå siger "jeg elsker dig mor" eller "jeg er glad for dig"  og når jeg opdager at han kan noget helt nyt eller når jeg lige får en øjenåbner engang imellem om aftenen hvor vi putter på sofaen og han holder mig i hånden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.