Er så lykkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2015

Holst85

FruNielsen81 skriver:

Hvor ER det bare dejligt. Skønt skønt skønt  mange gange tillykke.... Og sikke gode og flotte billeder!!! Hvor får man dog taget sådan fine henne eller ser NF billeder altid så godt ud?  

Jeg fik taget dem på Holbæk sygehus og fordi at jeg har bagoverbøjet livmoder havde hun svært ved at scanne udvendig så de er vidst kun blevet så gode fordi det er indvendig scanning.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Lilje82

Holst85 skriver:

Var til NF i onsdags og det gik bare super godt. Baby havde det fint og risikoen var på 1:17933 så det var meget fint.. 

Vi er bare så lykkelige over at vores lille reagensglas baby har det fint..

Stort tillykke Sikke nogle gode og fine billeder

Anmeld Citér

30. maj 2015

Jn81

Holst85 skriver:

Jeg fik taget dem på Holbæk sygehus og fordi at jeg har bagoverbøjet livmoder havde hun svært ved at scanne udvendig så de er vidst kun blevet så gode fordi det er indvendig scanning.. 

Det var dog lige godt pokkers.... På den gode måde...  Vi har begge været på CFC og er også tilknyttet holbæk.... Fik du indkaldelse til NF eller skulle du bestille selv? Håber vores NF går ligeså godt.... Skal på CFC igen på onsdag for at tjekke om nr 3 er gået i sig selv eller hvad.... Og så  for at de 2 andre har det godt.... Men igen... Super gode billeder

Anmeld Citér

31. maj 2015

Gladiolus

Kæmpe tillykke, håber at gøre dig kunsten efter på Onsdag til min nakkefoldsskanning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.