ægløsning og ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. maj 2015

silassui

Er det for sent at tage æl sprøjten dagen efter man har taget en positiv ægløsnings test? Klinikken siger at ægget skal være 18 stort før man kan tage sprøjten og hver gang jeg er blevet scannet har æg været 17,8 og har så skulle vente 2 dage med at tage sprøjten .men nu tror jeg det hver gang har været for sent

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

KN1979

silassui skriver:

Er det for sent at tage æl sprøjten dagen efter man har taget en positiv ægløsnings test? Klinikken siger at ægget skal være 18 stort før man kan tage sprøjten og hver gang jeg er blevet scannet har æg været 17,8 og har så skulle vente 2 dage med at tage sprøjten .men nu tror jeg det hver gang har været for sent

Hejsa - rent medicinsk aner jeg det ikke, men synes da du skal spørge fertilitetsklinikken. 

Jeg har selv lige været igennem første iui behandling på Skejby. Her viste 1 æg ved scanningen sig at være 17 og det var de meget tilfredse med, så jeg skulle tage Ovitrelle allerede dagen efter om aftnen. Om der var held i sprøjten ved jeg endnu ikke, men det er vist normalt mellem 15-20 har jeg læst på en tysk side, så jeg ville da hejse et flag over for klinikken. Det skader ikke at spørge... 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Krydserfingre

Jeg ved det heller ikke, men jeg tog min ovirelle i forgårs efter at have været på klinik og fået scannet to æg på 16 og på 18 mm, så skulle tage sprøjten dagen efter pg være sammen med min mand dag dagen efter sprøjten. Det var så igår vi var sammen de sagde også vi skulle prøve i dag. Også bare vente på test dsg D. 21. Beklager jeg ikke kan svare dig. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

Det er ikke for sent... Sjældent springer de ved små størrelser af sig selv.. Jeg har været igennem 5 IUI, og min sidste FOLLIKLEL var 26,6 mm!og den var ikke sprunget! De kan blive RET store.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.