Tilbage igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
9 svar
3 synes godt om
28. maj 2015

Trine89

Hej alle baby.dk'er

Jeg har nu været tilbage her på siden et par dage hvor jeg også har været med i et par tråde rundt omkring Men ville egentlig bare lige sige et ordenligt hej til jer alle, 

Jeg har været væk siden i et par år, Tiden har ikke været den store men studie, og familien  

Men her er jeg så igen. 
Jeg er lige (dvs i januar) blevet uddannet markedsføringsøkonom, og går nu hjemme på dagpenge og leder efter et job. 
Jeg er rundet de 25 år, bor (stadig) sammen med min kæreste Torben og vores dejlige datter som bliver 4 år til august ( WOW hvor blev tiden dog af) 

Selvom jeg går hjemme, og "kun" er på dagpenge, har vil alligevel fundet ud af et det alligevel føles rigtig for os at tage chance og prøve os af med en Projekt Baby vol 2  
Og jeg går allerede nu og venter og håber på den famøse positive test. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Velkommen tilbage 

Held og lykke med PB

Anmeld Citér

29. maj 2015

Trine89

SDD skriver:

Velkommen tilbage 

Held og lykke med PB

Tak tak  

Der er godt nok sket meget herinde siden sidst 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Becks

Velkommen tilbage :)

Anmeld Citér

29. maj 2015

Trine89

Becks skriver:

Velkommen tilbage :)

Tak skal du have  

Anmeld Citér

30. maj 2015

Anpau

Trine89 skriver:

Hej alle baby.dk'er

Jeg har nu været tilbage her på siden et par dage hvor jeg også har været med i et par tråde rundt omkring Men ville egentlig bare lige sige et ordenligt hej til jer alle, 

Jeg har været væk siden i et par år, Tiden har ikke været den store men studie, og familien  

Men her er jeg så igen. 
Jeg er lige (dvs i januar) blevet uddannet markedsføringsøkonom, og går nu hjemme på dagpenge og leder efter et job. 
Jeg er rundet de 25 år, bor (stadig) sammen med min kæreste Torben og vores dejlige datter som bliver 4 år til august ( WOW hvor blev tiden dog af) 

Selvom jeg går hjemme, og "kun" er på dagpenge, har vil alligevel fundet ud af et det alligevel føles rigtig for os at tage chance og prøve os af med en Projekt Baby vol 2  

Velkommen tilbage

Selv er jeg ret ny herinde, dog har vi været i gang med projekt baby (vol. 1) i 11 måneder uden held.

Jeg håber Krydser fingre for at testen er positiv - hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

30. maj 2015

Trine89

Anpau skriver:

Velkommen tilbage

Selv er jeg ret ny herinde, dog har vi været i gang med projekt baby (vol. 1) i 11 måneder uden held.

Jeg håber Krydser fingre for at testen er positiv - hvornår har du testdag?

hej og velkommen til dig også  

Uha så kan jeg godt forstå hvis I er ved at være lidt utålmodige

Jamen det ved jeg ikke helt. For jeg ved ikke helt hvordan min cyklus er. Jeg stoppede med piller for 4 mdr siden er det så ved at være. og de foregående har været på henholdsvis 30, 28 og 27 så ved ikke helt  hva jeg skal regne med. Men hvis den er 28 dage denne gang er det i dag der er test dag. Men giver det lige et par dage mere og ser tiden lidt an  

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anpau

Trine89 skriver:

hej og velkommen til dig også  

Uha så kan jeg godt forstå hvis I er ved at være lidt utålmodige

Jamen det ved jeg ikke helt. For jeg ved ikke helt hvordan min cyklus er. Jeg stoppede med piller for 4 mdr siden er det så ved at være. og de foregående har været på henholdsvis 30, 28 og 27 så ved ikke helt  hva jeg skal regne med. Men hvis den er 28 dage denne gang er det i dag der er test dag. Men giver det lige et par dage mere og ser tiden lidt an  

Uuh det er jo lige om lidt så. Kan godt forstå du venter et par dage. Det er altså ikke nemt med uregelmæssig cyklus. Selv er min egen på alt fra 24-31 dage, så jeg har også været noget utålmodig op omkring mine testdage. 

Krydser i hvert fald fingre for de næste par dage

Anmeld Citér

31. maj 2015

Trine89

Anpau skriver:

Uuh det er jo lige om lidt så. Kan godt forstå du venter et par dage. Det er altså ikke nemt med uregelmæssig cyklus. Selv er min egen på alt fra 24-31 dage, så jeg har også været noget utålmodig op omkring mine testdage. 

Krydser i hvert fald fingre for de næste par dage

Nej det besværliggøre det lidt i hvert fald. 

Tusind tak  

Anmeld Citér

3. juni 2015

MissIB

Trine89 skriver:

Hej alle baby.dk'er

Men her er jeg så igen. 

Velkommen tilbage ��

Jeg er selv helt ny herinde. Vi smed minipillerne i mandags og er nu igang med Projekt Baby vol. 1 �� Selvom jeg har været skruk de sidste mange år, er det alligevel ret skræmmende nu faktisk at være igang.

Held og lykke med jeres projekt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.