Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger jeg er imorgen 18+0 men syntes ike at min mave er vokset særlig meget. Altså men kan ikke se på mig at jeg er gravid, det mit første ved ikke om det er derfor? Jeg har tabt mig 5kg pga kvalme.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
?????
Anonym skriver: Hej piger jeg er imorgen 18+0 men syntes ike at min mave er vokset særlig meget. Altså men kan ikke se på mig at jeg er gravid, det mit første ved ikke om det er derfor? Jeg har tabt mig 5kg pga kvalme.
Da jeg var gravid så begyndte maven at vokse ved uge 21. Ved uge 23 så kunne man se at jeg var gravid
Det er vist meget individuelt, hvor hurtigt maven vokser.
Da jeg var gravid kunne man først for alvor se, at jeg var gravid, da jeg havde tre måneder til termin.
Så du skal ikke være bekymret, blot væbne dig med tålmodighed.
Det er meget forskelligt fra person til person hvornår man kan se det og i mange tilfælde tror jeg at andre ser det før en selv . . Vi venter også vores første og jeg er i dag 26+0 uger henne, min kæreste, min mor og Farmor sagde de begyndte at kunne se en gravid mave da jeg var en 17 - 18 uger henne og jeg selv synes bare de vrøvlede for jeg synes selv jeg først så en gravid mave ved uge 21 - 22 og nu kan man se det rigtig meget . .
Okay tak for jeres svar
Nogle føder jo uden at de vidste at de var gravide Så ved nogen kommer der jo aldrig rigtig nogen mave. Jeg selv er i uge 14. Fortalte mine kolleger det i dag. Så grinede de bare og sagde at det vidste de godt for det var så tydeligt på min mave Jeg er også 1. gangs.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128