ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

ja meget. Tænker det måske kan have noget at gøre med hvor langt tid der går fra ægløsning til mens. Jeg bliver som regel insemineret på mellem 17 og 20 dagen og så der jo ikk lang tid til mens bare en tanke

Ja måske. Jeg fik en svag streg Igår og idag så det er nok ovitrellen. Nu fortsætter jeg med at teste for at se hvad der sker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

silassui

Anonym skriver:

Ja måske. Jeg fik en svag streg Igår og idag så det er nok ovitrellen. Nu fortsætter jeg med at teste for at se hvad der sker

krydser fingre ��

Anmeld Citér

30. maj 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

krydser fingre ��

Mange tak, men har ærlig talt ikke de store forhåbninger,  med mit held for tiden lykkes det bare ikke så hurtigt, men måske bliver man overrasket :p

Anmeld Citér

30. maj 2015

Anonym trådstarter

Vil i ikke sige at ovitrellen er ude nu? 8 dage efter injektion. Taget efter 3 min. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2015

silassui

Anonym skriver:

Vil i ikke sige at ovitrellen er ude nu? 8 dage efter injektion. Taget efter 3 min. 

jo den er vidst ude

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

jo den er vidst ude

Dejligt, nu føler jeg ikke samme behov for at teste længere, for nu ved jeg at hvis jeg tester om en uge er det ikke ovitrellen der spøger længe. Ville bare blive så trist hvis den var positiv omkring test dag og det ikke var fordi jeg var gravid

Anmeld Citér

1. juni 2015

silassui

Anonym skriver:

Dejligt, nu føler jeg ikke samme behov for at teste længere, for nu ved jeg at hvis jeg tester om en uge er det ikke ovitrellen der spøger længe. Ville bare blive så trist hvis den var positiv omkring test dag og det ikke var fordi jeg var gravid

kan jeg godt forstå.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

kan jeg godt forstå.

Er det normalt at få mens smerter allerede en uge efter iui?  Fik ondt et par gange i nat men derfor ikke rigtig været noget idag. Jeg forbinder bare mens smerter med noget skidt

Anmeld Citér

2. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hos egen gynækolog og på Riget har jeg fået instrukser om, at Ovitrelle som regel vil være ude af kroppen på ca. 10 dage (er det ikke også dette, som står på pakken - jeg har den ikke lige med mig?)

Selv har jeg normalt testet den ude allerede efter 4-5 dage, så der er nok meget stor forskel på hvor hurtigt vores kroppe nedbryder medicinen. 

Ventetiden er det værste - huske at være god ved dig selv. Der er ingen begrænsninger på antallet af dårlige film eller mængden af chokolade i denne tid 

Kh Signe

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.